کد خبر : 246321
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۰
-

گل‌محمدی در بازگشت به تهران: نتایج خوب نباشد، هیات مدیره مقصر است

گل‌محمدی در بازگشت به تهران: نتایج خوب نباشد، هیات مدیره مقصر است

به گزارش قائم آنلاین، یحیی گل محمدی پس از بازگشت تیمش از قطر اظهار کرد: بازی فینال یک تک بازی بود و تنها راه این بود که بازی را ببریم اما این اتفاق رخ نداد و اتفاقات بازی و فوتبالی به ضرر ما شد. گل اول را که خوردیم روحیه تیمی را از دست دادیم

به گزارش قائم آنلاین، یحیی گل محمدی پس از بازگشت تیمش از قطر اظهار کرد: بازی فینال یک تک بازی بود و تنها راه این بود که بازی را ببریم اما این اتفاق رخ نداد و اتفاقات بازی و فوتبالی به ضرر ما شد. گل اول را که خوردیم روحیه تیمی را از دست دادیم و کارمان را سخت کرد.

وی افزود: مشکلات زیادی داشتیم و با توجه به اینکه بعد از راهیابی به فینال به تهران برگشتیم، اتفاقاتی رخ داد که خیلی غیر طبیعی بود و خیلی مار اذیت کرد و همین تعویق بازی‌ها مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد تا آن شرایطی را که از نظر فوتبالی برای انجام دادن یک فینال واقعی نیاز است،‌ نداشته باشیم و کارمان سخت شده بود. بازیکنان ما سخت کار کردند و تلاش کردند اما این اتفاق رخ داد. شرمنده هوادارن شدیم.

گل‌محمدی درباره جدایی بشار رسن هم گفت: بشار یک بازیکن بسیار مهم برای ما بود و هنوز باور نمی‌کنم که چرا از جمع ما جدا شد. واقعا چرا باید یک بازیکن خوب را هفته چهارم لیگ از دست بدهیم؟ همه از این اتفاقات خبر دارند و اینکه چرا بشار جدا شد. همه می‌دانند چه توافقی کردند که بشار جدا بشود. ما دربی را در پیش داریم. برای چه باید تیم ما ضعیف بشود. چرا باید به راحتی بازیکن از دست بدهیم؟ شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری را چرا به راحتی از دست دادیم؟ چرا برای عیسی آل‌کثیر تیم حقوقی خوب تشکیل ندادند؟ اگر تیم حقوقی خوبی داشتیم این رای می‌شکست. و چراهای دیگر. چرا برای ما حاشیه ایجاد کردند؟ یک نفر باید پاسخ بدهد. آنهایی که پای توافق با بشار رسن را امضا کردند، باید پاسخگو باشند. چرا باید بهترین بازیکن تیمم را از دست بدهم؟ اگر نتایج خوب نباشد، همین افراد پاسخ می‌دهند؟ به اعضای هیات‌مدیره هم گفتم که فردا اتفاقی در نتایج رخ بدهد من از سر خودم باز می‌کنم و می‌گوییم آقای علیپور، رغتبی و رسول‌پناه مقصر بودند. چرا کسی پاسخ این چراها را نمی‌دهد؟ احساس می‌کنم اراده‌ای وجود دارد تیم ما را ضعیف کنند. دلیلش هم چهار قهرمانی است که به دست آمده. حق می‌دهم به کسانی که به آنها فشار آمده است. تحمل چهار سال قهرمانی پرسپولیس سخت است. ما از داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم و تا آنجایی که بتوانیم پیش می‌رویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + هفت =