کد خبر : 246183
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
-

مواد اولیه و تجهیزات تولیدی؛ بیشترین اقلام وارداتی به تهران

مواد اولیه و تجهیزات تولیدی؛ بیشترین اقلام وارداتی به تهران

به گزارش قائم آنلاین، یداله صادقی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: از ٢٥ آذر ماه سال ۱۳۹۷ تا کنون بالغ بر ۱۴۹ هزار پرونده ثبت سفارش به کارتابل سازمان صمت استان تهران وارد شده که از این تعداد بالغ بر ۱۱۰ هزار فقره تایید و ۳۶ هزار فقره رد شده و مابقی درحال بررسی و

به گزارش قائم آنلاین، یداله صادقی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: از ٢٥ آذر ماه سال ۱۳۹۷ تا کنون بالغ بر ۱۴۹ هزار پرونده ثبت سفارش به کارتابل سازمان صمت استان تهران وارد شده که از این تعداد بالغ بر ۱۱۰ هزار فقره تایید و ۳۶ هزار فقره رد شده و مابقی درحال بررسی و اعلام نظر کارشناسی است.

وی همچنین ارزش ثبت سفارشهای تائید شده را بالغ بر ۲۸ میلیارد یورو اعلام کرد و گفت که بیشترین کالاهای وارد شده شامل مواد اولیه واحدهای تولیدی، کالاهای اساسی و اولویت دار و تجهیزات و ماشین آلات واحدهای صنعتی بوده است.

به گفته این مقام مسئول ۷۰ درصد ثبت سفارشهای کل کشور در استان تهران ثبت می‌شود.

صادقی در پایان با اشاره به ثبت تمامی فرایندهای حوزه بازرگانی درسامانه یکپارچه سازی و نظارت بر فرآیند تجارت تصریح کرد: سامانه جامع تجارت با هدف ایجاد سامانه واحد برای بازرگانان درحوزه تجارت خارجی و فعالان اقتصادی درحوزه تجارت داخلی طراحی شده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با اجرای این روند علاوه بر مدیریت زنجیره تولید وتامین کالا در کشور، موجب کاهش پدیده قاچاق نیز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 17 =