کد خبر : 243493
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
-

واکنش یک مقام صهیونیست به ترور شهید فخری‌زاده و احتمال بازگشت بایدن به برجام

واکنش یک مقام صهیونیست به ترور شهید فخری‌زاده و احتمال بازگشت بایدن به برجام

به گزارش قائم آنلاین، در حالی که مقامات ایران همواره تاکید داشته و دارند که سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی کشورمان قرار ندارد، جرمی ایسیچاروف، سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان در گفت‌وگویی با دویچه وله درخصوص احتمال بازگشت بایدن به برجام گفت: مهم‌ترین بخش این است که حرف روز پنج‌شنبه بایدن را به یادآوریم که اصل

به گزارش قائم آنلاین، در حالی که مقامات ایران همواره تاکید داشته و دارند که سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی کشورمان قرار ندارد، جرمی ایسیچاروف، سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان در گفت‌وگویی با دویچه وله درخصوص احتمال بازگشت بایدن به برجام گفت: مهم‌ترین بخش این است که حرف روز پنج‌شنبه بایدن را به یادآوریم که اصل مطلب متوقف کردن ایران از دسترسی به سلاح هسته‌ای بود و این هدف ما بوده است. این همیشه هدف آلمان و ۱+۵ و توافق هسته‌ای بوده است.
در حالی که ایران پس از خروج آمریکا از برجام و عمل نکردن اروپایی‌ها به تعهدات برجامی‌شان اقدام به کاهش تعهدات برجامی‌اش نمود، وی با طرح ادعای نقض برجام توسط ایران گفت: مشاهده شده که توافق هسته‌ای حفره‌هایی دارد که باید به آن‌ها رسیدگی شود و افزود که اقدامات اتخاد شده توسط ایران برای آن‌چه بی‌ثبات کردن خاورمیانه، تداوم برنامه موشکی و نقض واضح مفاد توافق هسته‌ای می خواند، به ما این اطمینان را نمی‌دهد که توافق در حال اجرا باشد.
وی ادامه داد: ما به دیپلماسی موثری برای جلوگیری از دسترسی ایران به توافق هسته‌ای نیاز داریم. این بسیار به مشورت‌هایی که در هفته‌ها و ماه‌های آتی صورت می‌گیرد بستگی دارد تا سیاست موثر و روشنی ایجاد شود تا این هدف را محقق کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − سه =