کد خبر : 243467
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
-

جریمه ۱۰۰۰ هزار خودرو در محورهای مازندران

جریمه ۱۰۰۰ هزار خودرو در محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به وضعیت راههای استان اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال عادی و روان است. وی افزود:  از لحاظ جوی نیز سطح محورهای مازندران لغزنده و ارتفاعات استان مه‌آلود بود و با کاهش دید همراه است. رئیس پلیس

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به وضعیت راههای استان اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال عادی و روان است.

وی افزود:  از لحاظ جوی نیز سطح محورهای مازندران لغزنده و ارتفاعات استان مه‌آلود بود و با کاهش دید همراه است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در محورهای کوهستانی استان زیاد است که تاکید پلیس توجه به هشدارها است.

قدمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال کماکان ادامه دارد، تصریح کرد:  از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تا روز گذشته بیش از ۱۹هزار خودرو برگشت و بیش از ۱۰۰۰ هزار خودرو هم در محورهای مواصلاتی استان جریمه شدند.

وی با تاکید بر اینکه پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران همچنان مورد تاکید پلیس است، خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های مرکز شبانه‌روزی پلیس راه ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =