کد خبر : 243322
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۳۵
-

تخصیص بودجه ۲۰ میلیارد تومانی برای امیرکلا

تخصیص بودجه ۲۰ میلیارد تومانی برای امیرکلا

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در گفت‌و گوی اختصاصی ، پیرامون مشکلات عمومی در کشور و شهر امیرکلا اظهار کرد: جامعه اسلامی مردم ایران در شرایط سختی روزگار سپری می‌کند و مشکلات مدیریتی در برخی مدیران دولتی کشور مسبب این نابسامانی‌هاست. وی افزود: در بسیاری موارد دیده می‌شود که اگر کار را به

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در گفت‌و گوی اختصاصی ، پیرامون مشکلات عمومی در کشور و شهر امیرکلا اظهار کرد: جامعه اسلامی مردم ایران در شرایط سختی روزگار سپری می‌کند و مشکلات مدیریتی در برخی مدیران دولتی کشور مسبب این نابسامانی‌هاست.

وی افزود: در بسیاری موارد دیده می‌شود که اگر کار را به دست مردم و گروه‌های جهادی بسپاریم بسیار بهتر از دولتی‌ها موفق خواهند شد و نمونه‌اش در کارهای بسیج و هیئت‌های مذهبی قابل مشاهده است.

امام جمعه شهر امیرکلا ادامه داد: وجود ویروس منحوس کرونا آزمونی برای دولت و مردم بود که وضعیت موجود نشان از این موضوع است که بخش وابسته به حاکمیت اسلامی و ولایت فقیه چگونه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند و حتی با تشکیل قرارگاه‌های مختلف مردمی در بسیاری از موارد گره‌گشا بود.

این مسئول تصریح کرد: همین ویروس کرونا آنچنان بر برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات دولتمردان در پاره‌ای از اوقات اثر گذاشته، گویی اصلا برنامه خاصی برای اداره برخی از موارد در کشور وجود ندارد.

بابائیان گفت: اوضاع اقتصادی بازار، نابسامانی در کنترل قیمت‌ها، وضع بد معیشت مردم، سواستفاده‌ها و خیانت‌های برخی مدیران و مسئولان نسبت به اموال عمومی مردم نشان از مدیریت ضعیف دولتمردان در گزینش و بکارگیری افراد در مسئولیت‌هاست.

وی با اشاره به مشکلات زیر ساختی حوزه مسئولیتی خود در شهر امیرکلا افزود: بسیاری از مشکلات شهر امیرکلا بر عهده مسئولان گذشته و حال است، نباید از برخی عقب‌ماندگی‌های این شهر بی‌تفاوت گذشت.

این مسئول تاکید کرد: وقتی جمعیت شهر امیرکلا بواسطه مناطق همجوار بیش از ۵۰ هزار نفر است چرا نباید دارای بخشداری مستقل باشد و این نیاز فوری مردم این شهر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر امیرکلا ادامه داد: بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند مردم ایران بر علیه رژیم ستم شاهی گذشته اما همچنان در شهر امیرکلا بسیاری از ادارات مستقر نیستند و مردم همچنان باید به شهرستان همجوار جهت امورات اداری مراجعه کنند.

بابائیان افزود: تا چه وقت مردم امیرکلا باید چوب این موضوع را بخورند که با نگاه برخی از آقایان شهرستان بابل یکی از کلانشهرهای شمال کشور است، بله ما هم قبول داریم و باعث افتخار اما نباید بسیاری از شهرهای حوالی شهر بابل در مسائل تقسیمات کشوری و تخصیص بودجه در زیر سایه این شهر بمانند.

وی اذعان کرد: ما هم به مردم ولایتمدار، شهداو ایثارگران، بزرگان دینی، علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان بابل افتخار می‌کنیم اما نباید مردم شهرهای حاشیه شهر بابل که زیر مجموعه شهرستانی این شهر هستند دیده نشوند و بودجه و مباحث مدیریتی در این شهر متمرکز شود، از سویی برخی بخشهای این شهرستان مشکلاتی مشابه ما دارند که توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری را می‌طلبد.

امام جمعه شهر امیرکلا از تخصیص بودجه نزدیک به ۲۰ میلیارد تومانی برای این شهر خبر دادو گفت: در دیدار اخیری که با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه بازدیدهایشان از مازندران داشتیم با همکاری نمایندگان مردم شهرستان در مجلس و استاندار محترم توانستیم برای حل برخی مشکلات زیرساختی شهرستان موافقت دریافت این بودجه  را بگیریم.

وی افزود: خداوند را شاکرم که پیگیری‌های ما همراه با همکاری برخی آقایان بعد از سالیان طولانی در نهایت شهر امیرکلا و مردمش دیده شدند و برای آن بودجه نسبتا مناسبی معین شد که البته باید این خبر را هم بدهم که در ماه‌های پیش‌رو حدود ۱۰ میلیارد تومان از این بودجه محقق و تخصیص پیدا می‌کند که می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات این شهر را حل کند و خواهان پیگیری جدی مسئولان برای جذب حداکثری این بودجه هستیم.

بابائیان تاکید کرد: بسیاری از مشکلات کشور و به تبع آن شهر امیرکلا ناشی از انتخاب‌های بد در انتخابات مختلف است که باید با روشنگری و تبیین بیانات رهبری در زمینه‌های مختلف علی‌الخصوص حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح وضعیت کنونی جامعه را تغییر داد.

وی افزود: متاسفانه این موضوع انتخاب بد در شورای شهر امیرکلا به وضوح دیده شد، باید جلوی این فرصت سوزی‌ها گرفته شود و طبق قانون اعضای شورای اسلامی شهر باید براساس ضوابط در جایگاه نظارتی عمل کنند و لازم به تذکر جدی است که حق مطالبه از منظر دیدگاه شخصی را ندارند.

امام جمعه شهر امیرکلا ادامه داد: از شهردار و کارمندان شهرداری امیرکلا انتظار آن می‌رود در تصمیمات مستقل عمل کنند تا شائبه استقلال شهرداری در اذهان عمومی از بین نرود.

بابائیان در پایان گفت: از مردم شریف امیرکلا به پاس پایداری و مقاومت در مشکلات تقدیر می‌کنم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک با حضور انقلابی در صحنه‌های حساس بسیاری از مشکلات حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − پنج =