کد خبر : 243373
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
-

بایدن: پیش چشم همه واکسن می‌زنم و فائوچی را نگه می‌دارم

بایدن: پیش چشم همه واکسن می‌زنم و فائوچی را نگه می‌دارم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا در گفتگویی با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: مردم اعتمادی به توانایی واکسن در مبارزه با کرونا ندارند و مهم است رئیس جمهور و معاونش چه می‌کنند. کامالا هریس معاون بایدن که در این مصاحبه به وی پیوست، در ماه سپتامبر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا در گفتگویی با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: مردم اعتمادی به توانایی واکسن در مبارزه با کرونا ندارند و مهم است رئیس جمهور و معاونش چه می‌کنند.

کامالا هریس معاون بایدن که در این مصاحبه به وی پیوست، در ماه سپتامبر با انتقاد جمهوری خواهان روبرو شد، چون گفته بود به واکسنی که تحت نظر دولت ترامپ توسط سازمان‌های بهداشتی آمریکا تایید شده باشد، اعتماد نخواهد کرد.

در همین حال آنتونی فائوچی، مشاور ارشد دولت در امور مبارزه با کرونا و مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا اوایل روز پنجشنبه با مشاوران بایدن در امور پاندمی دیدار کرد. بایدن نیز در مصاحبه با سی ان ان گفت که از فائوچی خواسته تا به عنوان مشاور ارشد پزشکی در دولت به کار خود ادامه دهد.

کامالا هریس، معاون بایدن نیز در این مصاحبه گفت، رئیس جمهوری منتخب از کنگره خواسته تا لایحه ۹۰۸ میلیارد دلاری مطرح شده از سوی میانه‌روهای سنا را تصویب کند اما این را هم گفت که این مساله را باید آغازی بر ارائه کمک‌ها در دوران پاندمی دید.

بایدن گفت: مردم واقعا آسیب دیده‌اند. آنها از مرگ می‌ترسند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مدت‌هاست که اقدامات فائوچی را در مقابله با ویروس کرونا مورد انتقاد قرار داده است.

بایدن هم چنین گفت که از آمریکایی‌ها خواهد خواست در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری او برای مهار ویروس کرونا ماسک بزنند.

او گفت بر این باور است که “اگر مردم صورت خود را بپوشانند شاهد کاهش قابل توجه موارد ابتلا به کووید-۱۹ خواهیم بود.”

بایدن همچنین گفت که او همچنین دستور زدن ماسک در کلیه ساختمان‌های دولت فدرال و ایستگاه‌های حمل و نقل را خواهد داد.

اظهارات رئیس جمهوری منتخب آمریکا درباره تزریق واکسن کرونا در ملاعام پس از آن مطرح شد که بیل کلینتون، جورج بوش پسر و باراک اوباما، روسای جمهور سابق آمریکا نیز اعلام کرده بودند که واکسن را در ملاعام دریافت می‌کنند تا ایمن بودن آن را نشان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 18 =