کد خبر : 243179
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
-

توخل: هنوز صعود ما قطعی نیست

توخل: هنوز صعود ما قطعی نیست

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از “RMC، پاری سن ژرمن در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر یونایتد رفت. باوجود آنکه این بازی در اولدترافورد برگزار شد اما این تیم پاریسی بود که با درخشش نیمار با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از “RMC، پاری سن ژرمن در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر یونایتد رفت.

باوجود آنکه این بازی در اولدترافورد برگزار شد اما این تیم پاریسی بود که با درخشش نیمار با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۹ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیگ در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در این گروه هر سه تیم منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و لایپزیگ ۹ امتیازی هستند و کار صعود به هفته و شاید دقایق پایانی بکشد.

توماس توخل بعد از پیروزی تیمش گفت: ما به صعود نزدیک شده ایم و هنوز به مرحله بعد راه پیدا نکرده ایم. پاری سن ژرمن شبیه به زنی است که در آستانه حاملگی است و هنوز آبستن شدن او قطعی نیست. هنوز صعود ما هم قطعی نیست بلکه در آستانه صعود هستیم.

او ادامه داد: به هیچ وجه به بازیکنان این اجازه را نمی دهم که صعود خود را قطعی بدانند. ما گام بزرگی برداشته ایم با این حال برای قطعی کردن صعود باید در بازی بعدی برابر باشاک شهیر هم به پیروزی دست پیدا کنیم. نباید از انگیزه و شور و هیجان بازیکنان کم شود.

سرمربی پاری سن ژرمن افزود: بازی سختی بود. هر دو تیم به پیروزی نیاز داشتند. ما تنها برای کسب سه امتیاز به میدان رفتیم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم. به نیمار و مارکینوش به خاطر درخشش در این بازی و گلزنی تبریک می گویم. هر دو بازیکن شب خوبی را تجربه کردند. آنها فصل قبل هم از بهترین های تیم ما بودند و همچنان به درخشش این دو بازیکن نیاز داریم.

توخل در پایان گفت: من به عنوان مربی هر روز یاد می گیرم. می دانم که اشتباهاتی داشته ام اما با قدرت به کار خود ادامه می دهم. به این بازیکنان افتخار می کنم و با همه با نهایت قدرت پیش می رویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 14 =