کد خبر : 243066
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۳۵
-

بازیکن سنگ آهن بافق: بدشانسی آوردیم

بازیکن سنگ آهن بافق: بدشانسی آوردیم

به گزارش قائم آنلاین، در چهارمین روز از رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان، دو تیم تاسیسات دریایی و سنگ آهن بافق مقابل هم قرار گرفتند. با وجودی که تیم بافق تازه وارد به لیگ در دور نخست عملکرد خیلی خوبی داشت اما امروز مقابل تیم قعرنشین تاسیسات با اختلاف زیادی بازی را واگذار

به گزارش قائم آنلاین، در چهارمین روز از رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان، دو تیم تاسیسات دریایی و سنگ آهن بافق مقابل هم قرار گرفتند. با وجودی که تیم بافق تازه وارد به لیگ در دور نخست عملکرد خیلی خوبی داشت اما امروز مقابل تیم قعرنشین تاسیسات با اختلاف زیادی بازی را واگذار کرد. مربی و بازیکن تیم بافق علت کست را نبود مهره های اصلی تیم عنوان کردند. در ادامه مصاحبه مربیان و بازیکنان این دو تیم را می خوانید.

ناهید غارسی سرمربی سنگ آهن بافق

ناهید غارسی سرمربی سنگ آهن بافق بعد از شکست مقابل تاسیسات دریایی گفت: تاسیسات دریایی بازی خیلی خوبی داشت. متاسفانه بازیکنانم عملکرد خوبی نداشتند و علت آن هم این است که ما بازیکنان اصلی را در ترکیب نداشتیم. ۴ بازیکن اصلی ما که مبتلا به کرونا شدند. روز گذشته هم ساق پای یکی از بازیکنانم دچار پارگی عضلانی شد. البته اول گفتند شکستگی است اما بعد از معاینه دقیق مشخص شد که پارگی عضلانی رخ داده است. ما با بازیکنان ذخیره بازی کردیم. بازیکنان ذخیره در داخل زمین همه سعی خود را کردند اما متاسفانه چیزی که می‌خواستیم نشد. به تیم تهران تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای آن‌ها دارم. همچنین باید از تیم اشتادسازه هم تشکر کنم که میزبانی بسیار عالی دارند. آقای سهمی برای درمان بازیکنانم با بهترین پزشکان هماهنگ کردند و نوبت گرفتند. خودشان بازیکنانم را به بیمارستان رساندند که باید از او تشکر کنم و آرزوی سلامتی برای او دارم.

محدثه فخر بازیکن تیم سنگ آهن بافق

محدثه فخر بازیکن تیم سنگ آهن بافق گفت: تیم ما در دور رفت عملکرد خیلی بهتری داشت. متاسفانه چون بازیکنان خط حمله را از دست دادیم خیلی از شانس‌ها از تیم ما گرفته شد. ناگفته نماند تیم تاسیسات دریایی امروز با مهره‌های خوبی که داشت توانست نتیجه بهتری بگیرد اما بازیکنان ما هم بدشانسی آوردند. می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم که متاسفانه نشد. امیدوارم در آینده جبران کنیم. امیدواریم بازیکنان بتوانند همان عملکردی که در دور اول داشتند را انجام دهند می‌توانیم جبران کنیم.

مرضیه سلیمانی مربی تاسیسات دریایی

مرضیه سلیمانی مربی تاسیسات دریایی بعد از برد مقابل تیم سنگ آهن بافق گفت: انتظار می‌رفت که مسابقه خوبی باشد. تیم سنگ آهن بافق تیم جوانی است و آینده خوبی خواهد داشت. اما ما با توجه به تغییراتی که در شالوده تیم ایجاد کردیم موفق شدیم مقابل این تیم به برتری برسیم. ما از بازیکن باتجربه در کنار بازیکنان جوان‌مان استفاده کردیم و با این تغییرات انتظار این برد و این نتیجه را داشتیم. امیدوارم در ادامه مسابقات نیز بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

راضیه سهرابی بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران

راضیه سهرابی بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران گفت: نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم. تیم ما با توجه به اینکه بازیکنان با تجربه را به ترکیب اضافه کرد که خیلی موثر بود و توانستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. امیدواریم این روند را ادامه دهیم و بهترین جایگاه را در مسابقات امسال کسب کنیم. با توجه به تمریناتی که داشتیم و تغییراتی که در تیم انجام شد این نتیجه قابل پیش بینی بود. تیم بافق هم تیم خوب و جوانی است و می‌تواند آینده دار هندبال ایران باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 11 =