کد خبر : 242953
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
-

لوکاشنکو نگران حضور نظامی ناتو و آمریکا

لوکاشنکو نگران حضور نظامی ناتو و آمریکا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس در یک نشست مجازی مدعی شد که جهان یک بار دیگر در آستانه یک رقابت تسلیحاتی بدون کنترل قرار گرفته است. رئیس جمهوری بلاروس همچنین به این مساله اشاره کرد که به ویژه نگران حضور و استقرار نیروهای آمریکایی در لهستان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس در یک نشست مجازی مدعی شد که جهان یک بار دیگر در آستانه یک رقابت تسلیحاتی بدون کنترل قرار گرفته است.

رئیس جمهوری بلاروس همچنین به این مساله اشاره کرد که به ویژه نگران حضور و استقرار نیروهای آمریکایی در لهستان و برنامه‌های این کشور برای ایجاد تاسیسات جدید زیرساختهای نظامی است.

وی ادامه داد: ما شاهدیم که رویدادهای سیستماتیک نظامی بیش از هر زمان دیگری در لهستان و کشورهای حوزه بالتیک اتفاق می‌افتد. این اقدامات فقط به ضرر منافع ملی بلاروس نیست بلکه سایر کشورها نیز از آن ضرر می‌کنند.

این نشست آنلاین در شورای امنیت سازمان پیمان امنیت جمعی اوایل امروز برگزار شد.

به گفته کرملین، در این نشست مسائلی درباره همکاری کشورهای عضو، افزایش کارایی سازمان و همچنین تبادل نظرات درباره مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی بررسی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =