کد خبر : 242928
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
-

شرایط صعود رئال مادرید به یک هشتم نهایی پیچیده شد

شرایط صعود رئال مادرید به یک هشتم نهایی پیچیده شد

به گزارش قائم آنلاین، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو دیدار آغاز شد. در مهمترین بازی رئال مادرید برابر شاختار قرار گرفت و ۲ بر صفر شکست خورد. سفیدپوشان بازی را خوب شروع کردند و در دقایق نخست چند فرصت را از دست دادند. در مقابل میزبان هم نتوانست

به گزارش قائم آنلاین، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو دیدار آغاز شد. در مهمترین بازی رئال مادرید برابر شاختار قرار گرفت و ۲ بر صفر شکست خورد.

سفیدپوشان بازی را خوب شروع کردند و در دقایق نخست چند فرصت را از دست دادند. در مقابل میزبان هم نتوانست از موقعیت هایش بهره لازم را ببرد. با گذشت زمان برتری مادرید کاهش یافت و در دقایق پایانی برف شدید بازی را تحت تاثیر قرار داد. در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شاختار شروع بهتری داشت‌. تیبو کورتوا یک بار دروازه‌شان را نجات داد اما در ادامه دنتینیو نتیجه را یک بر صفر به نفع شاختار کرد. دوباره دفاع مادرید اشتباه کرد و دروازه اش باز شد. شاگردان زیدان کم کم بازی بهتری به نمایش گذاشتند. ایسکو و وینیسیوس جونیور به میدان رفتند. کریم بنزما هم زمین را ترک کرد تا ماریانو جانشینش شود.

در حالی که مادرید به دنبال گل مساوی بود دوباره دروازه اش را باز شده دید. این بار سولومون گلزنی کرد تا پیروزی تیمش قطعی شود. دو تیم شاختار و مادرید با هفت امتیاز در گروه B به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار دارند و در هفته پایانی برای صعود به یک هشتم نهایی تلاش خواهند کرد.

در دیگر بازی از گروه A لایپزیگ برابر لوکوموتیو قرار گرفت و ۳ بر یک میزبانش را شکست داد. تیم اتریشی با این پیروزی چهار امتیازی شد و شانس صعودش را برای صعود به مرحله بعد حفظ کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =