کد خبر : 242980
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
-

اولین جشن در وطنی با برد نساجی مقابل نفت

اولین جشن در وطنی با برد نساجی مقابل نفت

به گزارش قائم آنلاین، نساجی مازندران پس از آنکه در دو هفته ابتدایی ۴ امتیاز به دست آورد، در مسابقه اخیرش مقابل سایپا شکست خورد، اما آنها امروز که میزبان نفت مسجدسلیمان بودند، با مالکیت توپ بیشتر و حملات خطرناک‌تر میل بیشتری در کسب پیروزی داشتند و موفق شدند در دقیقه ۸۲ با پنالتی حامد

به گزارش قائم آنلاین، نساجی مازندران پس از آنکه در دو هفته ابتدایی ۴ امتیاز به دست آورد، در مسابقه اخیرش مقابل سایپا شکست خورد، اما آنها امروز که میزبان نفت مسجدسلیمان بودند، با مالکیت توپ بیشتر و حملات خطرناک‌تر میل بیشتری در کسب پیروزی داشتند و موفق شدند در دقیقه ۸۲ با پنالتی حامد شیری گلزنی کنند تا شاگردان سید مجتبی حسینی پس از سه مساوی متوالی، با فرصت‌سوزی و بدشانسی در گل شدن ضربه قیچی برگردان تماشاییِ لحظه آخر، با نتیجه یک بر صفر در قائم‌شهر مغلوب شوند.

نساجی مازندران

نیما میرزازاد
حامد شیری
مجتبی بیژن
سعید بیگی
آرمان قاسمی
روزبه شاه‌علی‌دوست
ایوب کلانتری
حسین زامهران(۸۷- بهزاد داوودی)
محمدمهدی نظری(۶۸- محمود قائدرحمتی)
مهرداد بایرامی
کریم اسلامی(۴+۹۰- شاهین مجیدی)

سرمربی: وحید فاضلی

نفت مسجدسلیمان

احمد گوهری
مصطفی نائیج‌پور(۸۴- مهدی ایزدی)
بهروز نوروزی‌فر
سجاد جعفری(۹۰- عباس عسگری)
مجتبی مقتدایی
میثم تهیدست
نیما انتظاری
مهدی احمدی
محمدمهدی محبی(۷۶- فرید بهزادی‌کریمی)
محمد بلبلی(۷۶- عباس بوعذار)
سید ساسان حسینی

سرمربی: سید مجتبی حسینی

 بهترین بازیکن
کریم اسلامی، مهاجم باتجربه نساجی بارها با دوندگی خستگی‌ناپذیر خود خط دفاعی نفت مسجدسلیمان را آزار داد و حرکت او تیمش را در چندین مرحله صاحب موقعیت کرد. او که تا پیش از این دیدار دو پاس گل داده بود، امروز هم با گرفتن پنالتی، پایه‌گذار تک گل و برتری ارزشمند تیمش شد.

اتفاق ویژه
روند سه مساوی متوالی نفت مسجدسلیمان با فرصت‌سوزی این تیم در لحظات پایانی که درآستانه زدن یک گل تماشایی با ضربه قیچی برگردان بودند، پاره شد تا نساجی با یک پنالتی به برتری دست پیدا کند و به نخستین برد فصل خود در قائم‌شهر برسد.

حاشیه
* هیچ یک از دو تیم برای این مسابقه بازیکن محروم ندارند.
* تماشاگران نساجی پرچم‌های بزرگ این تیم را در ورزشگاه شهید وطنی و روی صندلی‌ها نصب کرده‌اند.
* وحید فاضلی و مجتبی حسینی قبل از شروع بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
* یکی از اعضای کادر فنی نفت مسجدسلیمان بخاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.

بایرامی خودش را فدا کرد تا گل بزنیم
فاضلی: کاری کردیم که تراکتور وپرسپولیس نتوانستند

تیم فوتبال نساجی در چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر در یک بازی دشوار توانست با یک گل نفت مسجدسلیمان را شکست بدهد.
نساجی با کسب برد برابر نفت مسجدسلیمان به جمع تیم های هفت امتیازی پیوست و در رده سوم پایین تر از گل گهر و پرسپولیس قرار گرفت. این تیم امروز روی یک ضربه پنالتی توانست نفت مسجد سلیمان را در قائمشهر شکست بدهد. وحید فاضلی سرمربی جوان این فصل نساجی که در نشست های خبری اش وامدار مربیانی است که کنفرانس هایش بسیار طولانی هستند بعد از بازی گفت:” بازی پرفشاری بود و استرس زیادی روی همه اعضای تیم ما بود.نمونه اش الان صدای گرفته مدیررسانه ای ما است. همه خواستیم که برنده شویم. وقتی تیم همدل میشود نتیجه هم پشت سرش می آید.”

سرمربی نساجی در ادامه گفت:” می دانستیم تیم مسجد سلیمان به دنبال ضدحمله با  سه نفر جلو است و روی ایستگاهی برنامه دارند و خطرناک هم بودند. ما اما در ادامه نبض بازی را گرفتیم و کریم اسلامی و زامهران موقعیت هایشان را تبدیل به گل نکردند. امروز در خلق موقعیت خوب بودیم و چند ضربه ایستگاهی را از دست دادیم. در نیمه دوم به حریف موقعیت دادیم که روی ضربات ایستگاهی بود و خطرناک ظاهر شدند. یک صحنه مشکوک هم بود که  یکسری کارشناسان گفتند آفساید بود و  برخی گفتند نبود. ما هم هفته های قبل از داوری ها آسیب دیده بودیم.”

وی افزود:” در این بازی تغییراتی را در طول بازی داشتیم. بایرامی را به چپ و اسلامی را به نوک حمله بردیم و اسلامی اولین توپی که گرفت تبدیل به پنالتی شد.  بعد هم توانستیم از گلی که زدیم محافظت کنیم. این را باید بدانیم که بازی های امسال اغلب  یک هیچ می شود. همین تیمنفت مسجد سلیمان را که با رشادت بردیم تراکتور و پرسپولیس نتوانسته بودند ببرند. کار امسال سخت است و باید برای یک امتیاز هم خیلی تلاش کنیم.”

مربی نساجی درباره اینکه مجتبی حسینی بعد از بازی گفت که فشار نساجی در هفته گذشته روی عملکرد بازی تاثیرگذاشت و باعث اشتباه تاثیرگذار بازی شد گفت:” آقای حسینی همکار من است و به ایشان خسته نباشید می گویم. در این باره نظری ندارم بچه هایی که دیدند گفتند آفساید بود ضمن اینکه قبل از آن می توانستیم به گل برسیم.بعد هم تغییر روش  دادیم، پنالتی گرفتیم و گل زدیم.اشتباهات داوری اجتناب ناپذیر ست. یکروز ضرر می کنیم یکروز سود. در هفته گذشته خواستیم از حق نساجی دفاع کنیم . به کسی بی احترامی نکردیم و  هجمه ای نبود.دوستان ما در باشگاه سایپا هم علیه مصاحبه های ما مصاحبه کردند و این طبیعی است.”

وی درباره بازی هفته آینده نساجی برابر پرسپولیس گفت:” کار کادرفنی از همین الان شروع شده اما کار بایکنان از فردا شروع می شود. امشب را شادی می کنند و از فردا کارشان شروع می شود. راجع به بازی پرسپولیس فعلا نظری ندارم امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم . بازیکنانمان بدانند کار سختی داریم و نباید موقعیت به حریف بدهیم.امروز استرس زیادی داشتیم و اعتماد به نفسمان پایین بود و با چنگ و دندان امتیاز را گرفتیم.”

وی درباره چمن ورزشگاه که حریفان اغلب از آن ابراز نارضایتی می کنند گفت:” من خودم هم راضی نیستیم بازی کنیم. از پارسال زخمت کشیدند زمین بهتر شود و نباید زحمان  اداره ورزش و تربیت بدنی استان و  آقای درویشی را نادیده بگیریم.دیگر شرایط اینطوری است و کاری نمی توان کرد.”

سرمربی نساجی در ادامه در مورد اینکه در رختکن نفت مسجدسلیمان قفل بوده و مجبور به شکستن قفل شده اند گفت:”  دوستان ما درنفت مسجدسلیمان می دانند از طرف ما نبوده .معمولا تدارکاتشان زودتر می آمد اما امروز زود نیامدند.خودم خیالی ناراحت شدم  و به کادر و بازیکنان آن ها گفتم عمدی نبوده است.ما موافق این کارها نیستیم  و فوتبال باید به سمت سلامت برود.خود ما قفل رختکن را شکستیم و تحویل دادیم.”

وی در بخش دیگری از کنفرانس طولانی اش  گفت:” تیم هایی امسال می توانند نتیجه بگیرند که آرامش داشته باشند چه از درون تیم چه هواداران.تیم ما به اندازه کافی مدیریت هزینه کرده و دوست ندارم روی تیم ما بار روانی باشد. امسال اجبار ما برای تلاش برای بردن است نه برای بردن!امروز که بردیم دارم می گویم نهایت تلاشمان را برای برد می کنیم  اما نباید برای بردن اجبار باشد.این موضوع بار روانی دارد. تیم هایی موفق خواهند بود که آرامش مالی و روانی داشته باشند. از هواداران می خواهم به آرامش روانی تیم کمک کنند.”

مربی نساجی در ادامه در ارتباط با گل نزدن مهاجمان تیمش گفت:”من از مهاجمانمان گل زدن نمی خواهم  خلق موقعیت می خواهم. ما بهترین مهاجم دفاعی را داریم . بایرامی خودش را فدا می کند دیگران گل بزند. زحمات بایرامی را می بینید. موقعیتی که برای زامهران به وجود آمد حاصل فصاسازی بایرامی بود. ”

وی افزود:” نبود تماشاگران هم در کم گل شدن بازی ها موثر است.  از طرف دیگر در لیگ برتر فقر گلزنی وجود داشته و  پرسپولیس واستقلال و سپاهان مشکل گلزنی دارند. در حالی که کل هزینه ما اندازه یک مهاجم آن تیم ها است.ما بازی اول سه گل زدیم و در  بازی با سایپا اگر گل می زدیم پرگل می بردیم .امروز اما استرس داشتیم و بازیکنان می ترسیدند که گل مساوی را بخوریم. با اینحال معتقدم امسال لیگ کم گلی خواهیم دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 5 =