کد خبر : 242809
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
-

سفیر ایران در دمشق: ترور شهید فخری زاده نشانه کوچک بودن عوامل آن است

سفیر ایران در دمشق: ترور شهید فخری زاده نشانه کوچک بودن عوامل آن است

به گزارش قائم آنلاین، جواد ترک آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در گفتوگو با پایگاه خبری العهد گفت: قاتلان شهید محسن فخری زاده با این عملیات بیچارگی و کوچک بودن خود را ثابت کردند زیرا آنها نمیتوانند وجود دانشمندانی که به کشور و جهان و بشریت خدمت کنند را ببینند. وی تاکید کرد

به گزارش قائم آنلاین، جواد ترک آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در گفتوگو با پایگاه خبری العهد گفت: قاتلان شهید محسن فخری زاده با این عملیات بیچارگی و کوچک بودن خود را ثابت کردند زیرا آنها نمیتوانند وجود دانشمندانی که به کشور و جهان و بشریت خدمت کنند را ببینند.

وی تاکید کرد که این دانشمند در راه رهایی بشریت از جهل حرکت می کرد و آن ها زمانی که تصمیم گرفتند که او را مورد هدف قرار دهند می خواستند نوری از انوار خداوندی را خاموش کنند اما نمی توانند و این وعده خداوند است که تمام خیرخواهان به اهداف خود خواهند رسید، راه علم طولانی و غالبا مردان بزرگی وارد آن می شوند، این راه ادامه دارد و ما بسیار امیدوار هستیم.

ترک آبادی خاطر نشان کرد: پیش از این زمانی که چهار دانشمند ایرانی قبل از شهید فخری زاده ترور شدند، دیدیم از بسیاری از دانشجویان ایرانی درخواست دادند که رشته خود را تغییر دهند و در این تخصص(هسته ای) تحصیل کنند. این مساله یک انقلاب علمی بزرگ ایجاد کرد و ان شاالله که رشد و شکوفا خواهد شد.

سفیر کشورمان در سوریه در رابطه با مساله فلسطین هم گفت: مساله فلسطین مساله یک امت و تمام خیرخواهان است بنابراین زمانی که دست شرارت در هر زمان و هر مکانی یک خیرخواهی را هدف قرار دهد تمام خیرخواهان را هدف قرار داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 15 =