کد خبر : 242835
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
-

دستگیری ۲ متخلف مالی در یکی از ادارات مهم سوادکوه

دستگیری ۲ متخلف مالی در یکی از ادارات مهم سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، سازمان اطلاعات سپاه مازندران موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر از متخلفان مالی و اداری در یکی از ادرات مهم سوادکوه شد. با توجه به اقدامات چند ماه اخیر اطلاعات سپاه در مبارزه با فساد اداری و ارتشاء در شهرهای مختلف استان، پیش بینی می شود زوایای تاریک این پرونده

به گزارش قائم آنلاین، سازمان اطلاعات سپاه مازندران موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر از متخلفان مالی و اداری در یکی از ادرات مهم سوادکوه شد.

با توجه به اقدامات چند ماه اخیر اطلاعات سپاه در مبارزه با فساد اداری و ارتشاء در شهرهای مختلف استان، پیش بینی می شود زوایای تاریک این پرونده نیز به زودی روشن شده و خبرهای تکمیلی بیشتری به رسانه ها ارائه می شود.

به نظر می رسد اطلاعات سپاه مازندران در مبارزه حداکثری با مفسدان اداری و اقتصادی با کسی تعارفی نداشته و در عزم خود در مبارزه با اشخاصی که قصد دست‌اندازی به بیت المال را دارند بدون توجه به جایگاه آنان جدی و قاطع است.

هماهنگی، همکاری و تعامل خوب دستگاه قضایی به ویژه دادستان با پاسداران گمنام اطلاعات سپاه شهرستان سوادکوه در شناسایی، کشف و برخورد با این فساد نقش موثر و سازنده‌ای داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 7 =