کد خبر : 242672
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
-

برگزاری اولین وبینار “سلامت، سواد و آموزش” در کشورهای فارسی زبان

برگزاری اولین وبینار “سلامت، سواد و آموزش” در کشورهای فارسی زبان

به گزارش قائم آنلاین، این وبینار به زبان فارسی و در مجموعه وبینارهای جهانی کرسی سلامت و آموزش یونسکو برگزار می شود و بررسی میزان اهمیت تاثیر متقابل سواد و سلامت در تحقیقات، سیاست‌ها و اقدامات ارتقاء سلامت جامعه یکی از اهداف برگزاری این وبینار است. این وبینار با حضور سخنرانانی از کشورهای ایران، فرانسه،

به گزارش قائم آنلاین، این وبینار به زبان فارسی و در مجموعه وبینارهای جهانی کرسی سلامت و آموزش یونسکو برگزار می شود و بررسی میزان اهمیت تاثیر متقابل سواد و سلامت در تحقیقات، سیاست‌ها و اقدامات ارتقاء سلامت جامعه یکی از اهداف برگزاری این وبینار است.

این وبینار با حضور سخنرانانی از کشورهای ایران، فرانسه، افغانستان و تاجیکستان با محوریت اهمیت تبادل و تولید دانش در شبکه‌های اجتماعی مختلف و با زبان‌های مختلف برای کرسی جهانی سلامت و آموزش یونسکو و ارزش تبادل دانش و تجربه در میان کشورهای همسایه برگزار می‌شود.

بررسی وضعیت کنونی سلامت و سواد، چالش‌ها و موفقیت‌های موجود در سه کشور فارسی زبان، ارائه شواهد تحقیقاتی موجود درک بسترهای خود در مورد اثرت متقابل سواد و سلامت و همچنین تبیین اهداف مشترک سلامت برای همه، سواد برای همه،سواد برای سلامتی و سلامت برای سواد و آموزش از دیگر محورهای این وبینار خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، مراسم افتتاحیه این وبینار با حضور دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر زینی وند، معاون امور بین‌الملل دانشگاه و دکتر دیدیر جردن، رئیس کرسی جهانی سلامت و آموزش یونسکو برگزار می‌شود.

وبینار سلامت، سواد و آموزش در کشورهای فارسی زبان با سخنرانی دکتر نسترن کشاورز محمدی از دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر کمیته علمی کرسی سلامت و آموزش یونسکو، دکتر عبدل جلال، مشاور سیاستگذاری بنیاد فرهنگی آقاخان در افغانستان و دکتر نذیرا سوداتیاروا، محقق آموزش فرهنگیان تاجیکستان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =