کد خبر : 242489
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
-

رونمایی از محصولات فناورانه در دانشگاه شهید بهشتی با حضور معاون علمی رییس‌جمهور

رونمایی از محصولات فناورانه در دانشگاه شهید بهشتی با حضور معاون علمی رییس‌جمهور

به گزارش قائم آنلاین، دکتر سعدالله قیداری امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان افزود: دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم دانشگاه‌هایی هستند که صفت بارز آنها خلاقیت است که در سال‌های اخیر به ویژه در یونسکو به آن اهمیت داده شده است. وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر بشر در دنیا، اظهار کرد:

به گزارش قائم آنلاین، دکتر سعدالله قیداری امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان افزود: دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم دانشگاه‌هایی هستند که صفت بارز آنها خلاقیت است که در سال‌های اخیر به ویژه در یونسکو به آن اهمیت داده شده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر بشر در دنیا، اظهار کرد: بشر سعی کرده که با تولید تجهیزات پیشرفته از آلام مردم بکاهد.

نصیری با اشاره به حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی از تولید فناوری در این دانشگاه یادآور شد: در هفته جاری با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از برخی از محصولات فناورانه دانشگاه شهید بهشتی رونمایی خواهد شد.

رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه هیچ مسیری زیباتر از مسیر علم و دانش نیست، یادآور شد: همه پدران و مادران در این شرایط که دانش آموختگان بیکار هستند آرزو دارند که فرزندان آنها در بهترین دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل شوند، ولی باید گفته شود که افرادی که مهارت آموزی لازم را داشته باشند، قادر به یافتن شغل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =