کد خبر : 242503
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
-

جریمه کرونایی ۶۰۰ خودرو در محورهای مازندران

جریمه کرونایی ۶۰۰ خودرو در محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است. وی افزود: از لحاظ جوی شاهد بارش خفیف و پراکنده برف در ارتفاعات کندوان و هراز بودیم ولی باتوجه به توصیه و هشدار هواشناسی لازم است مردم هشدارهای

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی شاهد بارش خفیف و پراکنده برف در ارتفاعات کندوان و هراز بودیم ولی باتوجه به توصیه و هشدار هواشناسی لازم است مردم هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال، افزود: از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تاکنون بیش از ۱۲هزار خودرو برگشت و بیش از ۶۰۰ خودرو جریمه شدند.

این مسئول تصریح کرد: باتوجه به هشدار هواشناسی تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری و درصورت ضرورت،  تجهیز خودرو به تجهیزات فصل سرما است.

قدمی خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش نیز در همه ایام به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان مازندران وجود دارد که تاکید ما به همه رانندگان توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت محورهای مازندران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 4 =