کد خبر : 242515
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
-

تَبِ کرونایی قیمت هویج در بازار مازندران

تَبِ کرونایی قیمت هویج در بازار مازندران

به گزارش قائم آنلاین ، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین تغییرات قیمت میوه و تره‌بار در میادین مرکزی مازندران اظهار کرد:طی هفته اخیر شاهد افزایش نسبی قیمت هویج در بازار استان هستیم و قیمت فعلی آن در بازار به ازای هر کیلو حدود ۱۰ هزار تومان است. وی افزود: به علت استقبال مردم

به گزارش قائم آنلاین ، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین تغییرات قیمت میوه و تره‌بار در میادین مرکزی مازندران اظهار کرد:طی هفته اخیر شاهد افزایش نسبی قیمت هویج در بازار استان هستیم و قیمت فعلی آن در بازار به ازای هر کیلو حدود ۱۰ هزار تومان است.

وی افزود: به علت استقبال مردم برای مصرف آب هویج برای بیماران کرونایی و افزایش تقاضا به جهت خاصیت درمانی آن برای این بیماری، کمی تعادل عرضه و تقاضا بر هم خورده است و این نوسان قیمتی اتفاق افتاده است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: نرخ هر کیلو هویج در میادین استان بین ۷ تا ۸ هزار تومان است.

فخرآوران ادامه داد: وضعیت گوجه هم در بازار به آرامش رسیده است و قیمت آن بسته به نوع گوجه متفاوت است و لذا قیمت هر کیلوی آن در میادین میوه بین ۵ تا ۷ هزار تومان است.

وی بیان کرد: خوشبختانه روند افزایشی موز متوقف شده است و وارد مسیر نزولی شد و اکنون قیمت هر کیلو موز در میادین میوه که طی هفته‌های گذشته از مرز ۳۰ هزار تومان عبور کرده بود؛ اکنون به هر کیلو ۲۶ الی ۲۷ هزار تومان رسیده است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، عنوان کرد: قیمت امروز هر کیلو پیاز در میادین ۵ هزار تومان، پیاز زرد ۴ هزار تومان، سیب زمینی ۴ هزار تومان و سیب زرد و قرمز درجه یک دماوندی ۱۰ هزار تومان است.

فخرآوران در خصوص قیمت پرتقال با اشاره به افزایش ۳ برابری قیمت سردرختی این میوه نسبت به سال گذشته؛ اعلام کرد: قیمت هر کیلو پرتقال پای درخت، حدود ۷ هزار تومان و سورتینگی درجه یک آن بین ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است.

وی متذکر شد: قیمت هر کیلو گلابی درجه یک در میادین استان ۱۰ هزار تومان، خیار ۴ الی ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و کیوی ۸ هزار تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران،یادآور شد: سود قانونی واحدهای صنفی بین ۲۰ و نهایتا تا ۳۰ درصد از قیمت فروش می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + پنج =