کد خبر : 242336
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
-

یوسفی: باید باور کرد که دشمنان قابل اعتماد نبوده و امیدی به آن‌ها نیست

یوسفی: باید باور کرد که دشمنان قابل اعتماد نبوده و امیدی به آن‌ها نیست

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی یوسفی در گفت و گو ، ضمن محکومیت ترور محسن فخری زاده، بیان کرد: ترور دانشمند علمی کشورمان، دو پیام به همراه دارد. اول اینکه هنوز افرادی در این کشور هستند که بدون هیچ چشم داشتی و مخلصانه نزدیک به ۴ دهه برای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی یوسفی در گفت و گو ، ضمن محکومیت ترور محسن فخری زاده، بیان کرد: ترور دانشمند علمی کشورمان، دو پیام به همراه دارد. اول اینکه هنوز افرادی در این کشور هستند که بدون هیچ چشم داشتی و مخلصانه نزدیک به ۴ دهه برای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت کشور در تلاش بوده و بدون اینکه حتی کسی اسم آن ها را بشنود لحظه ای از خدمت به مردمشان غافل نشده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: هنوز خیلی از سرمایه های ارزشمند در کشور هستند که بدون هیچ توقعی حتی لحظه ای از خدمت به مردم چه در عرصه سلامت و چه در عرصه امنیت کوتاه نمی آیند.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر برخی از افراد که در داخل دل در گرو غرب دارند و همچنان به دنبال مذاکره هستند و یا به اروپایی ها امید دارند باید بدانند که دشمن قابل اعتماد نیست.

یوسفی در پایان تاکید کرد: سیاستمداران سطحی نگر باید بدانند که دشمنان قابل اعتماد نبوده و امیدی به آن ها نیست بلکه باید به این افراد مخلص که همواره در صحنه برای خدمت رسانی به مردم حضور دارند اعتماد بیشتری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =