کد خبر : 242387
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
-

فرود قیمت مرغ روی پله ۲۶ هزار تومان

فرود قیمت مرغ روی پله ۲۶ هزار تومان

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین نرخ فروش مرغ و  تخم مرغ در بازار امروز هشتم آذرماه ۹۹ گفت: هر کیلو مرغ در بازار امروز با قیمت ۲۶ هزار تومان در حال فروش از سوی واحدهای صنفی است. وی افزود: در حالیکه قیمت مرغ از مرز ۳۳ هزار تومان

به گزارش قائم آنلاین، کامران هاشمی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین نرخ فروش مرغ و  تخم مرغ در بازار امروز هشتم آذرماه ۹۹ گفت: هر کیلو مرغ در بازار امروز با قیمت ۲۶ هزار تومان در حال فروش از سوی واحدهای صنفی است.

وی افزود: در حالیکه قیمت مرغ از مرز ۳۳ هزار تومان نیز طی هفته‌های گذشته در بازار مازندران گذشته بود، با اعمال برخی سیاست‌ها روند کاهشی پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: نرخ مصوب فروش مرغ در بازار مازندران ۲۶ هزار تومان تعیین شد و تمامی فروشندگان موظف هستند که مرغ را با این نرخ به مشتریان عرضه کنند.

هاشمی ادامه داد: دولت جهت کنترل بازار مرغ، اقدام به ارائه سوبسید کرده است و قرار شده است روزانه ۲۰۰ تن به کشتارگاه‌های مازندران، مرغ زنده گرم بدهد، تا با قیمت ۲۵ هزار تومان بین واحدهای صنفی توزیع و با نرخ ۲۶ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی بیان کرد: سازمان صمت، پشتیبانی امور دان، اتحادیه مرغداران و سایر دستگاه‌های مرتبط، همگی برای تنظیم بازار مرغ در استان، پای کار آمدند و توزیع ۴۰۰ تن مرغ تنظیم بازاری ۱۵ هزار تومانی در بازار استان آغاز شده است.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، اذعان کرد: هر شانه تخم مرغ در بازار مازندران به ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر دانه به بیش از ۱۱۰۰ تومان رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + ده =