کد خبر : 242340
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
-

شیخ نعیم قاسم:ترورها ما را نمی‌لرزاند

شیخ نعیم قاسم:ترورها ما را نمی‌لرزاند

به گزارش قائم آنلاین، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المنار گفت که شهادت محسن فخری زاده به دست افراد مورد حمایت آمریکا و اسرائیل را به امام خامنه ای، وزارت دفاع ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت می‌گویم و این اقدام جزئی از جنگ علیه

به گزارش قائم آنلاین، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المنار گفت که شهادت محسن فخری زاده به دست افراد مورد حمایت آمریکا و اسرائیل را به امام خامنه ای، وزارت دفاع ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت می‌گویم و این اقدام جزئی از جنگ علیه ایران و منطقه و فلسطین است.

شیخ نعیم قاسم گفت که حزب‌الله لبنان این جنایت را محکوم می کند و معتقد است که پاسخ به این اقدام به دست طرف‌های ذیربط در ایران انجام خواهد شد.

وی گفت که شهادت عنوان شرافت و کرامت است و ترورها ما را نمی‌لرزاند.

به گزارش ایسنا، بعد ازظهر روز گذشته( جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیر، تیم حفاظت با تروریست‌ها، آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید اما متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیای ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + هفده =