کد خبر : 242318
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
-

حزب کار برای ورود به انتخابات منتظر نظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است

حزب کار برای ورود به انتخابات منتظر نظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است

به گزارش قائم آنلاین، محمد نیشابوری در گفت و گو ، در پاسخ به این پرسش که آخرین تحولات انتخاباتی در حزب اسلامی کار چیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه حزب ما همراه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است؛ قطعا در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای پیش رو با این شورا

به گزارش قائم آنلاین، محمد نیشابوری در گفت و گو ، در پاسخ به این پرسش که آخرین تحولات انتخاباتی در حزب اسلامی کار چیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه حزب ما همراه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است؛ قطعا در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای پیش رو با این شورا کمال همکاری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این دوماه گذشته شورا هماهنگی برنامه ها و راهبردهای کلان جبهه اصلاحات را بررسی کرد و امیدواریم تا اواخر آذر ماه به جمع بندی نهایی برسد. تا استراتژی و راهبردهای بررسی شده از این مجموعه تایید نهایی و اعلام نشود، حزب ما به شکل رسمی وارد اتخابات نمی شود.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: البته شورای مرکزی و شورای سیاسی حزب اسلامی کار موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را در جلسات خود در دستور کار قرار داده است. امیدواریم شورای هماهنگی نتیجه نهایی را به همه احزاب عضو زودتر اعلام کند تا برنامه هایمان مشخص شود. ما نیز به عنوان حزب عضو نظراتمان را به این شورا ابلاغ کرده ایم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 9 =