کد خبر : 242189
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
-

مولوی: غرب دوباره پروژه ناجوانمردانه ⁧‫ترور‬⁩ دانشمندان کشور را در پیش گرفته است

مولوی: غرب دوباره پروژه ناجوانمردانه ⁧‫ترور‬⁩ دانشمندان کشور را در پیش گرفته است

به گزارش قائم آنلاین، محمد مولوی در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند‬⁩ نوشت: «بی‌تردید توفیقات فراوان ایران در فناوری هسته ای و امور موشکی مرهون مجاهدت های علمی و جهادی دانشمندان این صنعت است. غرب بعد از کلاه گشادی که با نام ⁧‫برجام‬⁩ بر سر

به گزارش قائم آنلاین، محمد مولوی در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند‬⁩ نوشت:

«بی‌تردید توفیقات فراوان ایران در فناوری هسته ای و امور موشکی مرهون مجاهدت های علمی و جهادی دانشمندان این صنعت است. غرب بعد از کلاه گشادی که با نام ⁧‫برجام‬⁩ بر سر تیم مذاکره کننده هسته ای گذاشت دوباره پروژه ناجوانمردانه ⁧‫ترور‬⁩ دانشمندان کشور را در پیش گرفته است.⁧»

به گزارش ایسنا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و اعلام کرد: « بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =