کد خبر : 242126
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
-

تجلیل اتحادیه جهانی از نمایش کشتی گیر آمریکایی

تجلیل اتحادیه جهانی از نمایش کشتی گیر آمریکایی

به گزارش قائم آنلاین، اتحادیه جهانی کشتی از دو پیروزی دیوید تیلور مقابل حسن یزدانی در جام جهانی کرمانشاه ۲۰۱۷ و رقابت های جهانی ۲۰۱۸ تجلیل کرد. یزدانی در جام جهانی کرمانشاه در حالی که با حمله های مداوم از حریف پیش افتاد در تایم دوم به افت بدنی دچار شد و مقابل چشمان هزاران

به گزارش قائم آنلاین، اتحادیه جهانی کشتی از دو پیروزی دیوید تیلور مقابل حسن یزدانی در جام جهانی کرمانشاه ۲۰۱۷ و رقابت های جهانی ۲۰۱۸ تجلیل کرد.

یزدانی در جام جهانی کرمانشاه در حالی که با حمله های مداوم از حریف پیش افتاد در تایم دوم به افت بدنی دچار شد و مقابل چشمان هزاران تماشاگر ایرانی حاضر در سالن در عین ناباوری ضربه فنی شد.

تلخی این شکست برای او به حدی بود که خیلی زود و با چشمانی اشکبار سالن رقابت ها را ترک کرد و در جشن قهرمانی ایران در جام جهانی شرکت نداشت.

اتحادیه جهانی کشتی به دیگر شکست یزدانی مقابله تیلور اشاره کرد و نوشت: تیلور یک سال بعد در رقابت های جهانی مجارستان نیز موفق به شکست سوپراستار ایرانی شد تا پیروزی های خود را به عدد دو برساند.

یزدانی در این ۲ مبارزه در حالی بازنده شد که سعی داشت با شیوه ای مشابه به حریف حمله ور شود و کار را خیلی زود تمام کند اما هر دو مرتبه شکست خورد تا جاییکه در تایم دوم حتی نای بلند شدن از روی تشک را نداشت‌.

یزدانی در هر ۲ مبارزه مقهور آمادگی بدنی تیلور شد ، موضوعی که در صورت بی توجهی به آن می تواند سومین شکست او را اینبار در المپیک توکیو رقم بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + شش =