کد خبر : 242122
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
-

آنچلوتی: مارادونا هرگز شکایت نکرد ، حتی بعد از لگد خوردن

آنچلوتی: مارادونا هرگز شکایت نکرد ، حتی بعد از لگد خوردن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میرور، کارلو آنچلوتی به عنوان مربی بزرگی شناخته می شود و در عین حال در حرفه خود به عنوان بازیکن فوتبال نیز موفق ظاهر شده بود. او عنوان کرد هر بار مقابل مارادونا بازی می کرد برای متوقف کردن او روی به تکل های مداوم می‌آورد. به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میرور، کارلو آنچلوتی به عنوان مربی بزرگی شناخته می شود و در عین حال در حرفه خود به عنوان بازیکن فوتبال نیز موفق ظاهر شده بود. او عنوان کرد هر بار مقابل مارادونا بازی می کرد برای متوقف کردن او روی به تکل های مداوم می‌آورد. به گفته وی ، این تنها راه جلوگیری از دیگو مارادونا بود که روز چهارشنبه درگذشت. این فوتبالیست آرژانتینی دوره باشکوه خود را در سری آ با ناپولی تجربه کرد، باشگاهی که در ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ عنوان قهرمانی ایتالیا را با این تیم به دست آورد.

آنچلوتی، مربی فعلی اورتون گفت: مارادونا یک بازیکن خارق العاده و بهترین فوتبالیست جهان در آن زمان بود. وقتی او به ناپولی نقل مکان کرد ، او بزرگترین رقیب ما در زمان شد. ما با هم برای کسب عنوان قهرمانی جنگیدیم. با مارادونا، ناپولی توانست قهرمان شود. من بارها مقابل او بازی کردم. گاهی اوقات واقعا غیرقابل توقف بود. من سعی کردم او را لگد بزنم اما او بسیار قوی و سریع بود. من خاطرات خارق العاده ای از او دارم.

آنچلوتی در سالهای ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۲ بخشی از تیم “طلایی” میلان بود در کنار “رود گولیت” ، “مارکو فان باستن” و “فرانک رایکارد” بود.

کارلتو در پایان گفت: بعد از پایان فوتبال، دو یا سه بار با دیگو دیدار کردم. او مرد بسیار بامزه ای بود ، مرد خوبی بود. البته او زندگی سختی داشت. اما او یک اسطوره فوتبال بود و هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + شش =