کد خبر : 241935
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
-

سومی شاگردان یوسف کرمی در تکواندوی جام باشگاه‌های اروپا

سومی شاگردان یوسف کرمی در تکواندوی جام باشگاه‌های اروپا

به گزارش قائم آنلاین، هشتمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام باشگاه‌های اروپا ۲۰۲۰ از ۲۱ تا ۲۵ نوامبر (یکم تا پنجم آذرماه) توسط باشگاه یاسترب و کارلواتس با حضور ۸۱۸ تکواندوکار در قالب ۱۵۳ تیم از ۴۲ کشور برگزار شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این مسابقات بعد از ۱۰ ماه تعطیلی

به گزارش قائم آنلاین، هشتمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام باشگاه‌های اروپا ۲۰۲۰ از ۲۱ تا ۲۵ نوامبر (یکم تا پنجم آذرماه) توسط باشگاه یاسترب و کارلواتس با حضور ۸۱۸ تکواندوکار در قالب ۱۵۳ تیم از ۴۲ کشور برگزار شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این مسابقات بعد از ۱۰ ماه تعطیلی در رشته تکواندو برگزار شد و هوگوپوشان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند اما نکته قابل توجه حضور ۱۵ تکواندوکار المپیکی در این رویداد بود.

تیم یاسترب در رده‌سنی خردسالان با کسب یک مدال طلا، دو نقره و سه برنز موفق به کسب عنوان دومی شد؛ در رده سنی نوجوانان دو مدال طلا در گروه دختران و پسران بدست آمد و با توجه به سهمیه‌ای که این رقابت‌ها داشت با کسب این دو نشان، جواز حضور در مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۱ را اخذ کردند.

این تیم در رده سنی امید (کمتر از ۲۱ سال) دو مدال طلا، یک نقره و مقام سومی را کسب کرد.

در رده سنی بزرگسالان نیز یک مدال طلا و پنج نقره بدست آمد که با احتساب یک سهمیه از قبل، هفت سهمیه برای کرواسی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی اروپا (چهار وزن المپیکی) سال ۲۰۲۱ به میزبانی بوسنی کسب شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم ملی «کرواسی» با کسب شش مدال طلا، سه نقره و شش برنز در جایگاه قهرمانی ایستاد، «سارایوو» با پنج مدال طلا، سه نقره و یک برنز در رده دوم قرار گرفت؛ «هانکوک» با پنج مدال طلا، سه نقره و یک برنز رده سومی را خود اختصاص داد، «ترکیه» با چهار مدال طلا، دو نقره و دو برنز در مقام چهارم قرار گرفت و باشگاه «یاسترب» با سه مدال طلا، چهار نقره و شش برنز پنجم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 6 =