کد خبر : 241495
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
-

۵ نکته حیاتی که باید در خرید تجهیزات پزشکی بدانید

۵ نکته حیاتی که باید در خرید تجهیزات پزشکی بدانید

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام تجهیزگستران ابوریحان، با وجود کارشناسان مجرب تیم تجهیز گستران ابوریحان و با رعایت ۵ نکته زیر انتخاب کاربردی تجهیزات پزشکی  برای شما فراهم می شود: ۱. پیش از خرید، هدف و کاربرد محصول باید مشخص شود: با تعیین هدف و کاربرد محصول مورد نظر و بیان شرایط خود به کارشناسان، می توان

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام تجهیزگستران ابوریحان، با وجود کارشناسان مجرب تیم تجهیز گستران ابوریحان و با رعایت ۵ نکته زیر انتخاب کاربردی تجهیزات پزشکی  برای شما فراهم می شود:

۱. پیش از خرید، هدف و کاربرد محصول باید مشخص شود:

با تعیین هدف و کاربرد محصول مورد نظر و بیان شرایط خود به کارشناسان، می توان کیفیت کار را متناسب با کاربرد آن تنظیم کرده و متناسب با آن کیفیت، هزینه پرداخت شود. چنانچه پیش از خرید این موضوعات روشن شود، کارشناس مربوطه نیز بهتر به نیاز پاسخ خواهد داد، چرا که محصول را متناسب با کاربرد آن به شما معرفی خواهد کرد.

۲. ترجیحاً با مراکز معتبر کار کنید تا درمانده نشوید! 

شواهد نشان داده مراکز معتبر و دارای سابقه در زمان بروز مشکل پاسخگویی بهتری دارند شاید علت آن باشد که این مراکز دارای جا و مکان مشخص هستند و در ابعاد بزرگتر به کسب و کار در زمینه فروش تجهیزات پزشکی مشغول هستند، بهتر است در مورد تجهیزات پزشکی که نقش مهم و حساسی در زمینه تشخیص و بهبود درمان دارد از همان ابتدا از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید.

۳. هزینه  مهم است، اما کیفیت مهمتر است:  

قاعدتاً خرید هر کالایی آسان تر از محصولات تخصصی پزشکی است و اغلب مخاطبان خاص دارند. در چنین حالتی، هزینه محصول بر کیفیت آن ارجح است. بدین ترتیب، انتخاب کیفیت نسبتاً پایین تر محصول، صرفه جویی در هزینه را به همراه خواهد داشت ولی در عوض، سلامت و جان عزیزانتان مواردی هستند که نباید از آنها غافل شوید. مثل معروف هر چه پول بدهید آش می خورید در زمینه تجهیزات پزشکی هم کاربرد دارد.”هزینه بیشتر، کیفیت بهتر! ”

نکته طلایی: برای خریدهای بالای خود، حتماً محصول کوچکی را از فروشگاه انتخاب کنید و پس از اطمینان از کیفیت لازم، صداقت و تعدد فروشگاه خرید خود را از کامل کنید.

۴. پاسخگویی مسئولانه از هر چیزی در خرید اینترنتی مهمتر است 

نکته خوبی که در تجربه سفارش تجهیزات پزشکی با سایت Tgamedico وجود دارد، خدمات گارانتی ۲۴ ساعته است که در صورت وجود هر گونه ایراد یا کاستی در کالای ارائه شده، حتی پس از تحویل کالا، هوای مشتری را دارند. حتی اگر هیچ وقت از این خدمات گارانتی استفاده نشود، داشتن گارانتی عین داشتن بیمه است و محافظ سفارش شماست از زمان خرید تا زمان تحویل.

نکته طلایی:  به هنگام انتخاب سایت تجهیزات پزشکی، اطلاعات مربوط به خدمات گارانتی آنها را با دقت مطالعه کنید.

۵. کیفیت بالا و توأم با تحویل به موقع ترکیب زیبایی است 

نکته قابل توجه زمان تحویل و اطلاع از محل دقیق بسته سفارشی شماست در این فروشگاه تمامی سفارشات در اسرع وقت ارسال و در کوتاه ترین زمان ممکن بدست مشتری می رسد.

فروشگاه تجهیزگستران ابوریحان جزو برترین فروشگاه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی است که با دارا بودن تجهیزات خانگی مانند فشارسنج دیجیتال، انواع دستگاه قند، انواع نوار قند و کلیه تجهیزات مراقبی و سلامتی در واقع یکی از فعالان حوزه فروش تجهیزات پزشکی در ایران است. شرکت هوشمند تجهیز گستران ابوریحان به لطف کیفیت محصولات ارائه شده خود، که ناشی از تعهد به فلسفه بنیانگذاری و قیمت گذاری سازمان غذا و دارو اعتبار لازم را دارند و از این راه توانسته حس ایمنی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

سایت سفارش آنلاین تجهیزات پزشکی تجهیز گستران ابوریحان، به کاربران خود امکان سفارش تجهیزات پزشکی را از تمام شهرهای ایران فراهم کرده است. تجهیز گستران ابوریحان، مجموعه ای از بهترین و مناسبترین تجهیزات را کنار هم قرار داده است و با منوی به روز و متنوعشان به همراه تصویر کالاها و همچنین نظرات بقیه کاربران انتخاب را راحت تر کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 1 =