کد خبر : 241623
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
-

مکتب بسیج، انسان‌ساز و خدا محور است

مکتب بسیج، انسان‌ساز و خدا محور است

به گزارش قائم آنلاین، سید میثم نبوی در ادامه با اشاره به حضور تفکر بسیجی درهمه میدانها ،عرصه‌ها، صحنه های مختلف عنوان کرد:تفکر بسیج موجب بروز و ظهور حماسه های ماندگار، شخصیت هایی ویژه ای شده است ،چراکه هروقت تفکر بسیجی در دولت ایجاد می شود . شخصیتی چون شهیدان باهنرو رجایی پرورش می یابند

به گزارش قائم آنلاین، سید میثم نبوی در ادامه با اشاره به حضور تفکر بسیجی درهمه میدانها ،عرصه‌ها، صحنه های مختلف عنوان کرد:تفکر بسیج موجب بروز و ظهور حماسه های ماندگار، شخصیت هایی ویژه ای شده است ،چراکه هروقت تفکر بسیجی در دولت ایجاد می شود .

شخصیتی چون شهیدان باهنرو رجایی پرورش می یابند ،اگر در قوه قضاییه ایجاد شود شخصیتی چون دکتر بهشتی ،در ورزشکاران شهید ابراهیم هادی ،در طلاب و روحانیون شهید ردانی پور ،در قشر دانش آموزی شهید فهمیده و بهنام محمدی ،در دانشجویی شهید علم الهدی، در ارتش شهید صیاد و در محور مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی ظهور پیدا می‌کند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر اذعان کرد: ایثار و از خودگذشتگی از زمان دفاع مقدس از شهدای مان به ما ارث رسیده است و در دل آن شهید بلباسی ها و حججی ها سر بر آوردند ،اینها همه مرهون تفکر بسیجی است. نبوی تاکید کرد: خدمت مومنانه یکی از فعالیت هایی است که به طور کامل مرتبط با ایثار و از خودگذشتگی می باشد، اگر زمانی با بذل جان بسیجیان به نظام و انقلاب خدمت می‌کردند امروز در قالب مدافعان سلامت، دستگیری از نیازمندان، ساخت خانه محروم، توزیع بسته های معیشتی،عضویت در گروه های جهادی، ایثار می کنند.

نبوی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن و عده فرموده مجاهدان فی سبیل الله از هیچ سرزنش کننده ای نمی‌ترسند، خداوند آنها را هدایت خواهد کرد، چراکه در مسیر حق قدم بر می دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + نه =