کد خبر : 241672
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
-

مرزبان: از قدرت تراکتور مطلعیم

مرزبان: از قدرت تراکتور مطلعیم

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا مرزبان مربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خوشحالم بار دیگر به تبریز آمدم. این بازی سوم ما است و از قدرت تراکتور آگاهی داریم. با توجه به این که فقط توانسته ۲ امتیاز بگیرد، انگیزه زیادی دارد. کار ما سخت خواهد بود. وی

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا مرزبان مربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خوشحالم بار دیگر به تبریز آمدم. این بازی سوم ما است و از قدرت تراکتور آگاهی داریم. با توجه به این که فقط توانسته ۲ امتیاز بگیرد، انگیزه زیادی دارد. کار ما سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: نویدکیا خارج از ایران بازی کرده و فوتبال را خوب می‌شناسد. او فقط به بازی مالکانه اعتقاد ندارد و برای هر بازی دوست دارد از تفکرات مختلف استفاده کند. سرعت انتقال بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و تمام مسائلی که در فوتبال دنیا اهمیت دارد، برای نویدکیا هم مهم است و روی آن‌ها کار می‌کنیم.

مرزبان در پاسخ به این سوال که از کدام هفته شاهد “سپاهان آلمانی” خواهیم بود تصریح کرد: وقت زیادی نداریم و هر هفته باید کیفیت خوبی داشته باشیم. این که وقت زیادی داشته باشیم، اینگونه نیست و باید امیدوار به گرفتن نتایج خوب باشیم. باید سعی کنیم جزو مدعیان باقی بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + هشت =