کد خبر : 241367
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۱۵
-

شورای فتوای امارات از موضع عربستان در تروریستی خواندن اخوان المسلمین حمایت کرد

شورای فتوای امارات از موضع عربستان در تروریستی خواندن اخوان المسلمین حمایت کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری امارات، این مساله در نشست شورای فتوای شرعی امارت در روز دوشنبه مطرح شد که به صورت مجازی برگزار شد، این نشست به ریاست عبدالله بن بیه رئیس این شورا بوده و در جریان آن بیانیه هیئت کبار علمای عربستان بررسی شد. در این نشست به جایگاه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری امارات، این مساله در نشست شورای فتوای شرعی امارت در روز دوشنبه مطرح شد که به صورت مجازی برگزار شد، این نشست به ریاست عبدالله بن بیه رئیس این شورا بوده و در جریان آن بیانیه هیئت کبار علمای عربستان بررسی شد. در این نشست به جایگاه عظیم شریعت در زمینه وحدت و هشدار نسبت به تفرقه و گروه‌های خارجی اشاره شد.

شورا حمایت کامل خود را از بیانیه هیئت کبار علمای عربستان اعلام کرد که تاکیدی بود بر آنچه دولت امارات و عربستان درباره اخوان المسلمین صادر کرده و آن را گروهی تروریستی خواندند. این گروه در مخالفت با والیان امور بوده و سرکشی می‌کند و از دل آن گروه‌های تندرو و خشونت‌طلب به وجود می‌آیند.

شورا از همه مسلمانان خواست تفرقه را کنار بگذارند و از همراهی چنین گروه‌هایی دست بردارند؛ گروه‌هایی که در جهت ایجاد فتنه و آشوب عمل می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + سیزده =