کد خبر : 241522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
-

رفع ابهام استفساریه برخورداری بازنشستگان شاغل درمناطق عملیاتی از مزایای قانون جامع ایثارگران

رفع ابهام استفساریه برخورداری بازنشستگان شاغل درمناطق عملیاتی از مزایای قانون جامع ایثارگران

به گزارش قائم آنلاین، علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو ، در مورد جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز بررسی جزئیات طرح مدیریت تعارض منافع را ادامه دادیم. سه بند دیگر از این طرح و چند ماده جدیذ در جلسه امروز تصویب شد. نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در مورد دومین

به گزارش قائم آنلاین، علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو ، در مورد جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز بررسی جزئیات طرح مدیریت تعارض منافع را ادامه دادیم. سه بند دیگر از این طرح و چند ماده جدیذ در جلسه امروز تصویب شد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در مورد دومین دستور کار کمیسیون اجتماعی گفت: در جلسه امروز همچنین تکلیف استفساریه بند ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی را تعیین کردیم. این استفساریه از یک پرسش مهم رفع ابهام کرد و آن این بود که آیا منظور از شاغلان مناطق عملیاتی دفاع مقدس شاغلانی هستند که در طول دوران دفاع مقدس در آن مناطق مشغول به کار بوده و همچنین افرادی که در حال حاضر نیز در مناطق جنگی مشغول به فعالیت هستند؟

وی با بیام اینکه «پاسخ کمیسیون به پرسش فوق آری بود» گفت: استفساریه مذکور هم شامل شاغلان دفاع مقدس و هم شاغلان فعلی در مناطق جنگی می‌شود و باید برای هر دو گروه اجرا شود. معتقدیم با اجرای این بند دغدغه افرادی که در دوران دفاع مقدس در منطق جنگی حضور داشته اند نیز رفع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 6 =