کد خبر : 241240
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
-

فوتبالیست‌های ناشنوا به دنبال قهرمانی در انتخابی المپیک

فوتبالیست‌های ناشنوا به دنبال قهرمانی در انتخابی المپیک

به گزارش قائم آنلاین، محمدحسین ضیایی در گفت‌وگو ، درباره وضعیت این تیم برای کسب سهمیه در انتخابی المپیک ناشنوایان در مالزی اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک، ۴ مرحله اردوی آماده‌سازی برای فوتبالیست‌های ناشنوا از آذر پیش‌بینی کردیم که برای برپایی اردوها منتظر هماهنگی فدراسیون هستیم تا زمان و مکان برگزاری اردو

به گزارش قائم آنلاین، محمدحسین ضیایی در گفت‌وگو ، درباره وضعیت این تیم برای کسب سهمیه در انتخابی المپیک ناشنوایان در مالزی اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک، ۴ مرحله اردوی آماده‌سازی برای فوتبالیست‌های ناشنوا از آذر پیش‌بینی کردیم که برای برپایی اردوها منتظر هماهنگی فدراسیون هستیم تا زمان و مکان برگزاری اردو را به ما اعلام کنند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده سازی تیم تا اسفند قبل از برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک وجود دارد یا خیر؟ افزود: اگر براساس برنامه‌ای که برای آماده‌سازی تیم به فدراسیون ارایه کردیم کارها پیش برود زمان برای آماده‌سازی تیم کافی است، فوتبال ناشنوایان یکی از تیم‌های مطرح در آسیاست و با یک برنامه‌ریزی اصولی و درست علاوه بر کسب سهمیه می‌توانیم قهرمان آسیا نیز شویم.

ضیایی افزود: با توجه به این که فوتبال ناشنوایان مدت یکسال است که هیچ اردویی نداشته و در جریان وضعیت آمادگی بدنی و فنی بازیکنان نیستیم، تلاش بر این است که در اولین اردو با انجام تست‌های آمادگی جسمانی، میزان آمادگی بازیکنان را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهیم و در اردوهای بعدی آن‌ها را از نظر تکنیک، تاکتیک و مهارت‌های روانی برای انتخابی المپیک آماده کنیم.

ضیایی در پایان گفت: امیدوارم فدراسیون امکانات لازم از نظر زمین تمرینی در اختیار بازیکنان فوتبال قرار دهد تا بتوانیم تیم را در شرایط بهتری برای مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان آماده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + نه =