کد خبر : 239349
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
-

هودزیچ: شکست مقابل ایران را برابر هلند جبران می‌کنیم

هودزیچ: شکست مقابل ایران را برابر هلند جبران می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپورتال، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ موفق به شکست دو بر صفر بوسنی در زمین خودش شد. در این دیدار کاوه رضایی و مهدی قایدی گلزنان ایران بودند تا تیم ملی با دست پر به تهران برگردد. آرمین هودزیچ، مهاجم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپورتال، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ موفق به شکست دو بر صفر بوسنی در زمین خودش شد. در این دیدار کاوه رضایی و مهدی قایدی گلزنان ایران بودند تا تیم ملی با دست پر به تهران برگردد.

آرمین هودزیچ، مهاجم تیم ملی بوسنی که در تیم قاسم پاشا ترکیه بازی می‌کند درباره این دیدار گفت: شما باید با قلب خود برای تیم ملی بازی کنید. برابر ایران ما باید جدی‌تر بازی می‌کردیم. این بازی اصلا خوب نبود. تکرار می‌کنم بازیکنان تیم ملی برای بازی باید با قلب خود بازی کنند. هر بازیکن باید انگیزه زیادی از خود نشان دهد. من هیچ نظر بیش‌تری در مورد این مسابقه ندارم.

تیم ملی فوتبال بوسنی در ادامه باید در لیگ ملت‌های اروپا دو دیدار مهم برگزار کند. این تیم ابتدا باید برابر هلند و در ادامه برابر ایتالیا قرار گیرد. مهاجم بوسنی در پایان گفت: من معتقدم که ما استراحت خواهیم کرد و برای هلند آماده خواهیم شد. باید بتوانیم شکست برابر ایران را در بازی برابر هلند جبران کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 5 =