کد خبر : 239258
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
-

مصوبه قیر رایگان توسط شورای نگهبان تایید شد

مصوبه قیر رایگان توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش قائم آنلاین، علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو ، از تایید نهایی موافقت با طرح قیر رایگان که قبل‌تر مورد موافقت مجلسی‌ها قرار گرفته بود، توسط شورای نگهبان خبر داد. وی افزود: در طرح اولیه مجلس پیشنهاد ۲ میلیون تن قیر رایگان برای پروژه‌های عمرانی در سال ۹۹ را داده بود که پس از

به گزارش قائم آنلاین، علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو ، از تایید نهایی موافقت با طرح قیر رایگان که قبل‌تر مورد موافقت مجلسی‌ها قرار گرفته بود، توسط شورای نگهبان خبر داد.

وی افزود: در طرح اولیه مجلس پیشنهاد ۲ میلیون تن قیر رایگان برای پروژه‌های عمرانی در سال ۹۹ را داده بود که پس از رفت و برگشت در شورای نگهبان با یک میلیون تن قیر رایگان موافقت شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مصوبه قیر رایگان پس از چند بار رفت و برگشت از مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان  به تایید اعضای شورای نگهبان رسید و این یک خبر خوش برای مردم است که بخشی از پروژه‌هایی که نیمه کاره بوده است، به اتمام خواهد رسید.

عضو مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: با تایید مصوبه قیر رایگان به برخی از دستگاه‌ها نظیر راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، بنیاد مسکن و حتی جهاد کشاورزی، می‌تواند یک پشتیبان خوبی برای این دستگاه‌ها باشد تا پروژه‌هایشان در شهرها و روستاهای کشور را به سرانجام برسانند.

کریمی فیروزجایی در خصوص سهمیه‌بندی قیر رایگان به هر دستگاه، بیان کرد: در قانون آوردیم که هر دستگاهی چقدر از این سهمیه رایگان برخوردار می‌شود و به تفکیک مشخص شده است.

به گفته وی، همین یک میلیون تن قیر رایگان مورد تایید یک جهش جدی را برای پروزه‌های عمرانی کشور به وجود خواهد آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 13 =