کد خبر : 238363
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
-

جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی شطرنج اعلام شد

جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی شطرنج اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین، در جدید ترین رده بندی بازیکنان شطرنج که توسط فدراسیون جهانی در ماه نوامبر اعلام شد مگنوس کارلسن همچنان با ریتینگ کلاسیک ۲۸۶۲ در رده اول جهان قرار دارد. فابیانو کاروآنا آمریکایی و دینگ لیرن چینی هر کدام به ترتیب با ریتینگ ۲۸۲۳ و ۲۷۹۱ در رده های دوم سوم جهان

به گزارش قائم آنلاین، در جدید ترین رده بندی بازیکنان شطرنج که توسط فدراسیون جهانی در ماه نوامبر اعلام شد مگنوس کارلسن همچنان با ریتینگ کلاسیک ۲۸۶۲ در رده اول جهان قرار دارد. فابیانو کاروآنا آمریکایی و دینگ لیرن چینی هر کدام به ترتیب با ریتینگ ۲۸۲۳ و ۲۷۹۱ در رده های دوم سوم جهان ایستاده اند.
علیرضا فیروزجا نابغه ایرانی شطرنج جهان هم با ریتینگ ۲۷۴۹ در رده ۱۸ بهترین بازیکنان شطرنج قرار گرفته است. طبق لیست اعلامی، پرهام مقصودلو نفر اول شطرنج ایران باریتینگ ۲۶۷۶ در رده ۶۲ قرار گرفت.
در بخش بانوان جهان سارا خادم الشریعه با ریتینگ ۲۴۹۴، مشترکا با حریف روسی در رده ۱۴ جهان قرار دارد. همچنین هویفان با ریتینگ ۲۶۵۸ همچنان در رده اول بهترین شطرنج بازان جهان ایستاده است.
فدراسوین شطرنج ایران با جدایی علیرضا فیروزجا همچنان با هشت رده سقوط، در رده ۲۸ بهترین فدراسیون های جهان قرار دارد.
در ایران پرهام مقصودلو، محمد امین طباطبایی و پویا آیدنی به ترتیب نفرات اول تا سوم بهترین های شطرنج ایران هستند. همچنین سارا سادات خادم الشریعه همچنان بانوی شماره یک شطرنج ایران محسوب می شود و آتوسا پورکاشیان و میتراحجازی پور در رده های دوم تا سوم قرار گرفته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 13 =