کد خبر : 237862
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
-

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس در خط حمله نیاز به تقویت دارد

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس در خط حمله نیاز به تقویت دارد

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی کرمانی‌مقدم درباره عملکرد پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد: در نیمه نخست پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست بازی را به خوبی کنترل کند. با این حال از معدود فرصت‌های به وجود آمده استفاده نشد. در نیمه دوم کمی شرایط تغییر کرد و پرسپولیس سعی داشت با فشار روی تیم

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی کرمانی‌مقدم درباره عملکرد پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد: در نیمه نخست پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست بازی را به خوبی کنترل کند. با این حال از معدود فرصت‌های به وجود آمده استفاده نشد. در نیمه دوم کمی شرایط تغییر کرد و پرسپولیس سعی داشت با فشار روی تیم حریف به گل برسد که باز هم گلی به ثمر نرسید. در مجموع معتقدم برای بازی اول، پرسپولیس عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: سایپا هم تیم جوانی است که تا به حال توانسته در امر جوانگرایی سرآمد باشد. امسال هم بازیکنان جوان زیادی در این تیم هستند که به لطف حضور با تجربه‌ها، تیم خوبی ساخته شده است. سایپا برابر پرسپولیس واقعا خوب ظاهر شد و با وجود اینکه می‌توانست به گل برسد اما در کار دفاع هم خوب کار کرد تا بازنده نباشد. ‌

کرمانی مقدم درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس هم گفت: بازیکنان جدید توانسته‌اند جای بازیکنان جدا شده را به خوبی پر کنند. هم در خط هافبک و هم خط دروازه می‌بینیم که بازیکنان جدید عملکرد خیلی خوبی دارند. با این حال معتقدم تیم در خط حمله نسبت به گذشته کمرنگ تر ظاهر شد و نیاز دارد کمی تقویت شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی شجاع خلیل‌زاده می‌تواند باعث ضعف تیم در خط دفاع شود، گفت: من اینگونه فکر نمی‌کنم چون در خط دفاع بازیکنانی بسیار خوبی در تیم هستند. الان هم دیدید سید جلال حسینی در کنار کنعانی‌زادگان واقعا عالی ظاهر شد و اجازه نداد تیم دچار مشکل شود. خلیل‌زاده بازیکن خوبی بود اما پرسپولیس در نبود او مشکلی نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 14 =