کد خبر : 237793
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
-

رضایی: فولاد فقط زیر توپ زد

رضایی: فولاد فقط زیر توپ زد

به گزارش قائم آنلاین، رحمان رضایی،‌ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر فولاد اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. حتی کسی که فوتبال را نمی‌فهمد وقتی صحنه پنالتی برای فولاد را ببیند، می‌فهمد خطا بیرون از محوطه جریمه بود. این خطا یک متر و نیم خارج از محوطه بود اما بازیکن

به گزارش قائم آنلاین، رحمان رضایی،‌ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر فولاد اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. حتی کسی که فوتبال را نمی‌فهمد وقتی صحنه پنالتی برای فولاد را ببیند، می‌فهمد خطا بیرون از محوطه جریمه بود. این خطا یک متر و نیم خارج از محوطه بود اما بازیکن خودش را به درون محوطه پرت کرد و داور هم پنالتی گرفت. در صحنه قبلش هم بازیکن فولاد توپ را با دست می‌زند و توپ بعد از برخورد با بازیکن ما به بیرون می‌رود و داور کرنر اعلام می‌کند. ما از ۵۰ متری این صحنه را دیدیم، چطور داور کنار از ۲۰ متری این صحنه را ندید؟ مگر می‌شود؟ این بازی باید جدا بررسی شود. هر مرجعی که مسئول است باید به این بازی رسیدگی کند. به این راحتی نمی‌شود پنالتی گرفت. این لیگ برتر است؟ من خنده‌ام می‌گیرد که به این شکل و ۴۰ ثانیه قبل از پایان بازی این پنالتی را اعلام می‌کنند.

او ادامه داد: اصلا سه امتیاز را به حریف می‌دادید و بازی نمی‌کردیم. اینطوری راحت‌تر بودیم و کسی هم خسته نمی‌شد. آقای داوری که از ۲۰ متری صحنه‌ها را نمی‌بینید، چرا خطای پرتاب‌ها اوت حریف را نمی‌گرفتید؟ به این راحتی حق ما را می‌خورند. اتفاقی که سال قبل هم افتاد و نزدیک به ۱۰ امتیاز از ذوب‌آهن گرفته شد. امسال هم همان مسیر را می‌روند و این به هیچ‌وجه قبول نیست. چرا این همه تدارک ببینیم؟ بشینیم همین‌جا و امتیازات را تقسیم کنیم. چرا تمرین کنیم؟ من خواهشم این است که هر مرجع قضایی که می‌تواند این موضوع را پیگیری کند، این کار را بکند. شما صحنه را به ۱۰ داور نشان بدهید. چطور داور نمی‌بیند که خطا بیرون از محوطه بوده است. متاسفم که این اتفاقات در لیگ برتر رخ می‌دهد.

رضایی درباره گلزنی شنانی پس از ورود به زمین هم گفت: شنانی در آن پست خیلی خوب می‌تواند کار کند و شماره ۱۰ فوق‌العاده‌ای است ولی کمی هماهنگی لازم دارد و کمی از لحاظ بدنی عقب بود. از وقتی به زمین رفت جریان بازی ما متحول شد و کارهای ترکیبی انجام داد. او نشان داد بازیکن قابلی است. امیدوارم از لحاظ بدنی بهتر شود و بتوانیم از کیفیت‌های فنی او استفاده کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که برنامه تیمش بعد از دریافت گل زودهنگام چه بود هم توضیح داد: وقتی گل خوردیم ایمان داشتم که می‌توانم بازی را ببرم چون تیم حریف فقط زیر توپ زد و ما بعد از اینکه گل خوردیم کمی عجول بودیم اما در نیمه دوم از طریق پاس‌های عمقی بازی را در دست گرفتیم. باز هم می‌توانستیم بهتر باشیم. نیاز به کار و تمرینات بیشتری داریم. گل اول کمی تیم ما را غافلگیر کرد اما تیم خودش را پیدا کرد.

رضایی درباره بازی دادن به عکاشه در دفاع راست هم بیان کرد: عکاشه بازیکن جوانی است و باید رشد کند. علی دشتی دو هفته قبل مصدوم شد و ما چاره‌ای نداشتیم.

او درباره وضعیت بیدوف هم گفت:‌ او کمی دیر به تیم اضافه شد و در هفته سوم تمرینات به تمرینات آمد. ما مهاجم نداشتیم و شرایط برای ما فراهم نبود تا بازیکن جذب کنیم مگر از لیگ یک یا بازیکنان آزاد. روی بیدوف فشار آوردیم تا زودتر آماده شود. خوشبختانه در نیمه دوم بدنش راه افتاد. فکر می‌کنم مصدومیت خاصی نداشته باشد و به خاطر خستگی نتوانست بازی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 19 =