کد خبر : 237908
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
-

برد بزرگ قائم‌شهری‌ها در افتتاحیه/ تازه وارد لیگ غافلگیر شد!

برد بزرگ قائم‌شهری‌ها در افتتاحیه/ تازه وارد لیگ غافلگیر شد!

به گزارش قائم آنلاین، آلومینیوم اراک پس از نایب قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر، امروز در نخستین بازی فصل جدید که میزبان نساجی مازندران بود، سعی داشت بازی‌ها را با کسب امتیاز اغاز کند ولی شاگردان خطیبی در این دیدار خانگی غافلگیر شدند و با گل‌هایی که توسط سعید بیگی، حامد

به گزارش قائم آنلاین، آلومینیوم اراک پس از نایب قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر، امروز در نخستین بازی فصل جدید که میزبان نساجی مازندران بود، سعی داشت بازی‌ها را با کسب امتیاز اغاز کند ولی شاگردان خطیبی در این دیدار خانگی غافلگیر شدند و با گل‌هایی که توسط سعید بیگی، حامد شیری و میلاد کمندانی دریافت کردند، برابر نساجی شکست خوردند تا وحید فاضلی در نخستین تجربه سرمربیگری صاحب سه امتیاز مهم شود.

آلومینیوم اراک:
رضا حسن‌پور
شاهین توکلی
امیر هوشمند
عزیز معبودی
میثم مجیدی
مصطفی احمدی
سید مهدی حسینی
نیما درودی
محمدجواد عباسی
امیر نوری
حامد پاکدل
سرمربی: رسول خطیبی

نساجی مازندران:
نیما میرزازاد
مجتبی بیژن
حامد شیری
روزبه شاه‌علی‌دوست(۸۰- میلاد کمندانی)
آرمان قاسمی
سعید بیگی
ایوب کلانتری
امیرحسین موسی‌زاده (۱۰- محمود قائدرحمتی)
حسین زامهران(۸۰- شاهین مجیدی)
مهرداد بایرامی
کریم اسلامی
سرمربی: وحید فاضلی

حاشیه
* نساجی با حضور ۷ بازیکن جدید نسبت به فصل قبل به دیدار با آلومینیوم آمده است.

* اولین تعویض فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر در نساجی و یک تغییر اجباری بود که محمود قائدرحمتی به جای امیرحسین موسی‌زاده وارد زمین شد.
* پرچم بزرگ آلومینیوم مقابل دوربین تلویزیونی در جلوی جایگاه تماشاگران نصب شده است.

بهترین بازیکن

خط میانی نساجی اجازه کار به هافکب‌های آلومینیوم که وظیفه طراحی حملات را داشتند، نداد و علاوه بر آن در خلق موقعیت‌ها موفق عمل کرد که در این بین می‌توان به بازی خوب سعید بیگی اشاره کرد. هافبک فصل گذشته سایپا در نخستین مسابقه برای نساجی در نبردهای تن به تن موفق بود و گل اول تیمش را هم در بهترین زمان در اواخر نیمه اول به ثمر رساند. حامد شیری نیز در این مسابقه عملکرد خوبی در خط دفاعی نساجی داشت و یک گل هم زد تا نقش مهمی در برد تیمش ایفا کند.

 اتفاق ویژه

آلومینیوم اراک برخلاف فصل گذشته لیگ یک که شگفتی‌ساز بود و به نایب قهرمانی رسید، در نخستین بازی تاریخ لیگ برتری خود نمایشی از تیم قابل انتظار تماشاگرانش نداشت و در خانه سه گل از نساجی دریافت کرد تا کارش را با یک شروع ضعیف آغاز کند.

  فاضلی: من آخر صف پیروزی نساجی هستم

سرمربی نساجی گفت که پیروزی امروز تیمش متعلق به بازیکنان تیم نساجی است و او در ته این صف قرار دارد.

تیم نساجی مازندران در نخستین دیدار خود در لیگ بیستم با یک نتیجه فوق العاده، با ۳ گل از سد میزبان خود آلومینیوم اراک عبور کرد تا لیگ بیستم را به بهترین نحو ممکن شروع کرده باشد.

وحید فاضلی پس از برد تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری پس از دیدار گفت: باتوجه به این که هفته اول مسابقات بود و شناخت دو تیم از هم کم بود، اول بازی یک مقدار گره خورد اما رفته رفته هر دو تیم شکل گرفتند و بازی تاکتیکی بود. خداروشکر با زحمات بچه هایمان توانست بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و هفته اول به لطف خدا توانستیم استارت خوبی زده باشیم. به خاطر هوای اراک، هر تیمی به این شهر بیاید بازی سختی مقابل آلومینیوم دارد. من آلومینیوم را تیم خوبی دیدم و اینکه پلن های خوبی داشتند و از فضاهای پشت دفاع می خواستند استفاده کنند و روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتند.

او ادامه داد: آلمینیوم تیم با برنامه‌ای بود. باتوجه به این که هوای اینجا یک مقدار سنگین است، حتی در بیست دقیقه اول ما را تحت فشار قرار دادند. رفته رفته ما بازی را دست گرفتیم و توانستیم گل اول را بزنیم. در نیمه دوم هم روی یک ضد حمله و ضربه ایستگاهی گل دوم و سوم را به ثمر رساندیم و در ادامه هم بازی را تا انتها کنترل کردیم.

سرمربی نساجی درباره قضاوت داوری گفت: داوری خوب بود. نه به خاطر این ‌که نتیجه به نفع ما بود این را می‌گویم. فلسفه من این است که سعی می‌کنم تا انتهای فصل از داوران عزیز تشکر کنم. داوری خوبی بود و مشکل خاصی نداشت.

وی درباره آینده و روند تیم آلومینیوم گفت: روند تیم اراک را خوب می‌بینم. به نتیجه بازی نباید توجه کنید و فکر می ‌کنم رسول خطیبی بتواند امتیاز این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.
سرمربی قائمشهری ها در پایان گفت: در انتها از بازیکنان عزیزمان تشکر می‌کنم چرا که نهایت توانشان را گذاشتند و این برد را به هواداران عزیزمان تقدیم می کنم چرا که انرژی مصبت آنها در تیم ما جاری بود. همچنین از مالک محترم تیم نساجی آقای حدادیان تقدیم می‌کنم چراکه او در این وضعیت اقتصادی صادقانه خرج یک تیم لیگ برتری را می پردازد. این برد لطف خدا و تلاش بازیکنان بود. من آخر صف این برد هستم. این برد کاملا متعلق به بازیکنان تیم نساجی بود و به شرف آنها درود می فرستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + دوازده =