کد خبر : 237902
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
-

تولید ۲۱ هزار تن سبزی و صیفی در قائم‌شهر

تولید ۲۱ هزار تن سبزی و صیفی در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، مجید جعفری با اشاره به کشت پاییزه سبزی و صیفی در ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های زراعی شهرستان قائم‌شهر، گفت: سطح زیر کشت سبزی و صیفی در زمین های شالیزاری این شهرستان ۲ هزار هکتار و در زمین های خشکه زاری ۵۰۰ هکتار است. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان

به گزارش قائم آنلاین، مجید جعفری با اشاره به کشت پاییزه سبزی و صیفی در ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های زراعی شهرستان قائم‌شهر، گفت: سطح زیر کشت سبزی و صیفی در زمین های شالیزاری این شهرستان ۲ هزار هکتار و در زمین های خشکه زاری ۵۰۰ هکتار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال ۲۰ هزار و ۹۸۰ تن سبزی و صیفی در این مزارع تولید شود.

وی افزود: انواع سبزیجات برگی و ریشه ای شامل تربچه، اسفناج، شاهین، جعفری، پیازچه، گشنیز و سایر محصولات مانند شلغم، هویچ، کلم، کاهو، لوبیا سبز و سیر در زمین های کشاورزی این شهرستان کشت شد.

جعفری با اشاره به قابلیت کشت محصولات سبزی و صیفی که در تمام فصول در این شهرستان وجود دارد، گفت: هدف ما تولید محصولات سالم و ترغیب کشاورزان به تولید محصول سالم و ارگانیک و عاری از سموم و کودهای شیمیایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + شش =