کد خبر : 236875
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
-

توزیع ۲۵۰۰ تن روغن خوراکی در بازار مازندران

توزیع ۲۵۰۰ تن روغن خوراکی در بازار مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی از تخصیص دو هزار و ۵۰۰ تن روغن خوراکی مصرفی خانوار به استان مازندران خبر داد. وی افزود: از دو هزار و ۵۰۰ تن روغن خوراکی اختصاص یافته به مازندران، میزان ۵۰۰ تن طی چند روز گذشته در سراسر استان توزیع شد و مابقی نیز در هفته

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی از تخصیص دو هزار و ۵۰۰ تن روغن خوراکی مصرفی خانوار به استان مازندران خبر داد.

وی افزود: از دو هزار و ۵۰۰ تن روغن خوراکی اختصاص یافته به مازندران، میزان ۵۰۰ تن طی چند روز گذشته در سراسر استان توزیع شد و مابقی نیز در هفته جاری توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون روغن خوراکی در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر استان وجود دارد از اختصاص یک‌هزار تن روغن مخصوص استفاده در صنف و صنعت به مازندران خبر داد.

قوانلو تصریح کرد: هم اکنون در سطح استان هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی و مصرف خانوار وجود ندارد.

وی بیان کرد: ۶۰۰ تن مرغ منجمد نیز جهت توزیع در سطح فروشگاه‌های منتخب به استان مازندران اختصاص یافته که تاکنون ۳۴۰ تن توزیع و مابقی سهمیه در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه در خواست سهمیه جدید مرغ منجمد برای استان اعلام شده است؛ یادآور شد: به مردم مازندران اطمینان می‌دهیم کالاهای اساسی به میزان بیشتر از نیاز، هم اکنون در انبارها موجود است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

گفتنی است طی هفته‌های اخیر، در پی کاهش تولید و تزریق روغن به بازار، مشکلاتی در توزیع به وجود آورد که موجب نگرانی مردم شده بود؛ کمیابی و نایابی روغن در شهرستان‌های استان موجب شده بود تا به دلیل کمبود این کالا، یا روغن به تعداد در اختیار مشتریان قرار گیرد و یا برخی واحدها، آن را با قیمتی بیشتر از نرخ مصوب به متقاضیان عرضه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + دو =