کد خبر : 236883
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
-

آسان ترین راه خرید موتورسیکلت

آسان ترین راه خرید موتورسیکلت

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام عالی رو، در جوامع امروزی، چه شهر نشین و که روستایی موتورسیکلت یکی از ابزارهای پرکاربرد و بسیار کاربردی برای حمل نقل، انجام امور روزانه و حتی حمل بارها و مرسولات کم حجم است. تا جایی که در عموم شهرهای جهان پیک موتوری بصورت خود جوش و بر اساس نیازهای

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام عالی رو، در جوامع امروزی، چه شهر نشین و که روستایی موتورسیکلت یکی از ابزارهای پرکاربرد و بسیار کاربردی برای حمل نقل، انجام امور روزانه و حتی حمل بارها و مرسولات کم حجم است. تا جایی که در عموم شهرهای جهان پیک موتوری بصورت خود جوش و بر اساس نیازهای جوامع شهرنشین پدیدار شد.

چرا افراد در جوامع شهری و روستایی علاقمند به خرید موتور سیکلت هستند؟ امروز و در این متن ما به این سوال و سوالاتی که پیرامون آن مطرح می شود پرداخته ایم. اولین علتی که در شهرهای پرجمعیت ساکنین این جوامع علاقمند به خرید موتورسیکلت می باشند، میزان بالای ترافیک شهری در خیابان ها و آزاد راه ها می باشد.

آنقدر در شهرها، مراکز استانها و خصوصا کلانشهرها میزان ترافیک شهری بالاست که اقبال مردم شهرنشین به خرید موتورسیکلت است. زیرا برای تردد در شهر کم حجم تر و برای پارک در معابر کوچک تر است و به سادگی در هر کجا قابل پارک است. حال عبور از معابری مانند پیاده رو و سایر تخلفات رانندگی مانند خطوط ویژه اتوبوس و مسیرهای عبور ممنوع را فاکتور گرفته ایم.

دومین علت که خرید موتورسیکلت را در بین جوامع شهری پر طرفدار کرده است، هزینه بالای زندگی در شهر و بالا رفتن قیمت خودرو است، به اندازه ای که حتی اکثریت افراد جامعه برای تامین موتورسیکلت مورد نیاز خود به فروش اقساطی موتور سیکلت می باشند.

زیرا با توان اندک خرید و پایین بودن درآمد مالی عمومیت جوامع ایرانی و بالا بودن قیمت وسایل نقلیه ای مانند موتورسیکلت و نیز نوسانات بازار ارز که روی قیمت تمام شده برای مصرف کننده تاثیر مستقیمی می گذارد این طبیعی ست که افرادی که توان مالی اندکی دارند و نیاز به موتورسیکلت دارند برای خرید وسیله نقلیه مد نظر خود اقدام به خرید اقساطی موتورسیکلت نمایند.

و در رده های بعدی مواردی چون پایین بودن قیمت سرویس و نگهداری. کم بودن مصرف سوخت، سادگی در استفاده و تعمیرات ساده و سبک اشاره کرد. و اما علت پرطرفدار بودن موتورسیکت در روستاها نیز مواردی شبیه موارد فوق است با این تفاوت که موتور سیکلت می تواند از معابر صعب العبور به سادگی عبور کند. و نیز قدرت مناسبی برای یدک کشی برخی ماشین آلات کشاورزی را دارد.

فروش اقساطی موتور سیکلت:

در آخر اگر به دنبال خرید موتور سیکلت هستید و یا به دنبال فروش اقساطی موتورسیکلت به این صفحه راه یافته اید عنوان میداریم که فروشگاه عالی رو یکی از برگزیده ترین فروشگاه های موتورسیکلت در ایران است که دارای فروشگاه اینترنتی نیز می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − شش =