کد خبر : 236652
تاریخ انتشار : جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
-

توضیح یک مدیر تلویزیون درباره ساخت سریالها در اوج کرونا

توضیح یک مدیر تلویزیون درباره ساخت سریالها در اوج کرونا

به گزارش قائم آنلاین، در پی درگذشت کریم اکبری مبارکه ـ بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون و تئاتر ـ بر اثر ابتلا به کرونا آن هم زمانی که او مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی بود، خبرنگار ایسنا با مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم تماس گرفت و از او خواست تا درباره روند سریال

به گزارش قائم آنلاین، در پی درگذشت کریم اکبری مبارکه ـ بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون و تئاتر ـ بر اثر ابتلا به کرونا آن هم زمانی که او مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی بود، خبرنگار ایسنا با مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم تماس گرفت و از او خواست تا درباره روند سریال سازی در شرایط خاص کنونی و لزوم حفظ جان هنرمندان و عوامل سریال‌ها توضیحاتی را ارائه دهد.

مجید اکبرشاهی با بیان اینکه فرآیندهای سریال سازی کنترل و پروتکل ها رعایت شده است، اظهار کرد: اینطور نیست که ما بی مهابا کار کنیم؛ پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هایی با هماهنگی وزارت بهداشت برای همه گروه‌ها تنظیم شده است.

او افزود: از همان اسفند ماه که کرونا شروع شد، جلساتی با مسوولان وزارت بهداشت و سیما فیلم برگزار شد و دستورالعمل‌ها تدوین شد. اتفاق ممکن است هر جایی بیفتد اما ما تمام پروتکل‌ها را رعایت کرده ایم.

اکبر شاهی در پایان گفت: ما برای ساخت فیلم و سریال در دوران کرونا مشخصا دستورالعمل نوشته ایم و مثل بقیه کشور که مشغول کار هستند، باید کار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + هجده =