کد خبر : 236620
تاریخ انتشار : جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
-

ایجاد سامانه الکترونیکی برای اعتراضات داوطلبان آزمونهای ۹۹ دانشگاه آزاد

ایجاد سامانه الکترونیکی برای اعتراضات داوطلبان آزمونهای ۹۹ دانشگاه آزاد

به گزارش قائم آنلاین، این مرکز در اطلاعیه ای اعلام کرد: شرکت کنندگان آزمونهای سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، سراسری و..) و دوره های بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان جهت حفظ سلامتی خود و با توجه به شیوع کرونا از مراجعه حضوری به

به گزارش قائم آنلاین، این مرکز در اطلاعیه ای اعلام کرد: شرکت کنندگان آزمونهای سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، سراسری و..) و دوره های بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان جهت حفظ سلامتی خود و با توجه به شیوع کرونا از مراجعه حضوری به مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری نمایند.

داوطلبان آزمون های امسال در این راستا و جهت ثبت درخواست الکترونیکی و ثبت اعتراض می توانند به سامانه http://sede.iau.ac.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم ( ازجمله کارنامه و…) ثبت نمایند.

نکته قابل ذکر در ثبت درخواست الکترونیکی اعلام نوع آزمون و درج اطلاعات کامل فردی و آدرس و تلفن می باشد. به درخواستهای فاقد اطلاعات فردی و آدرس پاسخ داده نمی شود.

تذکر مهم: این سامانه جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواستها است و داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمونهای فوق و دوره های بدون آزمون، از طریق تلفن گویای ۴۷۴۳_۰۲۱ و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس http://faq.azmoon.iau.ac.ir سئوالات خود را مطرح نمایند تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و داوطلبان لازم است از مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − چهارده =