کد خبر : 236650
تاریخ انتشار : جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
-

انتشار نسخه کامل «انسان در جست‌وجوی معنا»

انتشار نسخه کامل «انسان در جست‌وجوی معنا»

به گزارش قائم آنلاین، این کتاب با ویرایش محتوایی کامران محمدی (نویسنده و کارشناس ارشد روان‌شناسی) در ۱۴۴ صفحه و با قیمت ۲۵ هزار تومان توسط نشر سنگ منتشر شده است. در معرفی ناشر از کتاب «انسان در جست‌وجوی معنا» عنوان شده است: «انسان در جست‌وجوی معنا»، مهم‌ترین کتاب «ویکتور فرانکل»، روان‌شناس و بنیانگذار مکتب

به گزارش قائم آنلاین، این کتاب با ویرایش محتوایی کامران محمدی (نویسنده و کارشناس ارشد روان‌شناسی) در ۱۴۴ صفحه و با قیمت ۲۵ هزار تومان توسط نشر سنگ منتشر شده است.

در معرفی ناشر از کتاب «انسان در جست‌وجوی معنا» عنوان شده است: «انسان در جست‌وجوی معنا»، مهم‌ترین کتاب «ویکتور فرانکل»، روان‌شناس و بنیانگذار مکتب معنادرمانی است که نخستین‌بار سال ۱۹۴۶ یعنی تقریباً بلافاصله بعد از پایان جنگ جهانی دوم منتشر شد. او در بخش نخست این کتاب، تجربیات هول‌آور و تأثیرگذارش را از سه سال حضور در اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس و داخائو نوشته و در بخش دوم، با استفاده از این تجربیات، نظریه‌ معناگرایی خود را شرح داده است.

ترجمه‌ نشر سنگ از این کتاب، بر اساس نسخه‌ آخر آن است که سال ۱۹۹۲ منتشر شد و نسبت به نسخه‌های اولیه، تفاوت‌هایی دارد؛ از جمله این‌که فرانکل یک فصل نسبتاً طولانی به نام «موردی از خوش‌بینی غم‌انگیز» به کتاب افزوده است؛ فصلی که در آن توصیفی بسیار زیبا از وضعیت انسان در جهانِ پر از رنج و راه مواجهه با آن را ارائه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 4 =