کد خبر : 236479
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
-

۲ روش ثبت‌نام نو دانشجویان خواجه‌ نصیر اعلام شد

۲ روش ثبت‌نام نو دانشجویان خواجه‌ نصیر اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین، ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه خواجه نصیر در سه مرحله به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می­ گیرد. در مرحله ثبت­ نام الکترونیکی(مرحله اول) لازم است پذیرفته ­شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای

به گزارش قائم آنلاین، ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه خواجه نصیر در سه مرحله به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می­ گیرد. در مرحله ثبت­ نام الکترونیکی(مرحله اول) لازم است پذیرفته ­شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای ثبت­ نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ کنند.

در مرحله دوم بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه انجام و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۹ در سیستم گلستان ثبت خواهد شد. در این مرحله دانشجویان باید نسبت به اخذ گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی از سیستم گلستان اقدام کنند و این گواهی به منزله رفع نواقص مدارک ثبت­ نامی است و بایستی تا زمان مراجعه به دانشکده برای پذیرش حضوری نزد دانشجو محفوظ بماند.

مرحله مراجعه حضوری(مرحله سوم) با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصا(مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت­ نامی و کنترل نهایی مدارک به دانشکده محل تحصیل مراجعه کنند و زمان مراجعه حضوری پس از عادی شدن شرایط بحران بیماری کرونا اعلام خواهد شد.

با توجه به اینکه مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، حداکثر تا ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۹ باید توسط این مدیریت در سیستم گلستان بررسی و تأیید شده باشد، بنابراین لازم است پذیرفته شدگان به طور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را در سامانه ثبت نام(سیستم گلستان)، کنترل و نواقص احتمالی را برطرف کنند. در صورت عدم رسیدگی دانشجویان به رفع نواقص در سیستم گلستان، مطابق مفاد تعهدنامه‌ای که از دانشجویان اخذ می‌شود، دانشگاه مجاز به حذف واحدهای اخذ شده و لغو قبولی دانشجو خواهد بود.

ثبت نام پذیرفته شدگان فوق به صورت الکترونیکی از امروز پنجشنبه ۸ آبان شروع می‌شود و در ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۱ این ماه به اتمام خواهد رسید.

همچنین مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان رشته‌های دکتری دانشگاه خواجه نصیر نیز که از روز دوشنبه هفتم آبان آغاز شده است، فردا جمعه نهم آبان ماه به اتمام می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − شانزده =