کد خبر : 236481
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
-

احمدی: اهانت به حضرت رسول (ص) را تقبیح می‌کنیم

احمدی: اهانت به حضرت رسول (ص) را تقبیح می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، عبدالحمید احمدی  معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه مسابقات آزاد گلف کشوری در مجموعه انقلاب تهران گفت: ایام وحدت و ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) را تبریک می‌گویم و حرکت زشت اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول که موج همبستگی را در بین مسلمانان جهان ایجاد کرد

به گزارش قائم آنلاین، عبدالحمید احمدی  معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه مسابقات آزاد گلف کشوری در مجموعه انقلاب تهران گفت: ایام وحدت و ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) را تبریک می‌گویم و حرکت زشت اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول که موج همبستگی را در بین مسلمانان جهان ایجاد کرد را تقبیح می‌کنم و جامعه ورزش نیز در تقبیح این حرکت همراه سایر مردم جهان است.

وی در ادامه افزود: شاهد برگزاری مسابقات گلف کشوری با حضور استان‌های مختلف بوده که این مسابقات به صورت زنده از رسانه ملی پخش شد.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: رشته گلف در بعد همگانی و قهرمانی ظرفیت بالایی دارد و اکنون در ۲۹ استان هیات گلف فعال است. ظرفیت همگانی گلف و رشته‌های تابعه آن بسیار بالاست و حمید عزیزی، رئیس فدراسیون و همکارانش تلاش زیادی در طی این چند سال در جهت توسعه آن داشته و وزارت ورزش نیز حمایت خوبی از این رشته به خصوص در بعد همگانی دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این رشته می‌تواند به صورت خانوادگی دنبال شود، امیدواریم شاهد فعالیت‌های متنوع گلف در بخش‌های مختلف از جمله بوستان‌ها و پارک‌ها، مناطق ساحلی و در بین کارکنان و دستگاه‌های مختلف کشور باشیم. همه این‌ها ظرفیت‌های خوبی است تا این رشته بین مردم توسعه یابد.

احمدی در پایان گفت: خوشبختانه شرایط گلف به گونه‌ای است که نیاز به تجهیزات گران قیمت و زمین‌های با مسافت زیاد ندارد و در فضای محدود و حتی سر بسته قابل انجام است. امیدواریم در ادامه فدراسیون در بعد همگانی برنامه‌های متنوعی داشته باشد تا مردم بیشتر مشارکت داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 13 =