کد خبر : 236276
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
-

ماموریت‌های قوه قضائیه با این میزان بودجه هیچ تناسبی ندارد

ماموریت‌های قوه قضائیه با این میزان بودجه هیچ تناسبی ندارد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، امین حسین در جمع رئیس کل و معاونان دادگستری کل استان تهران، اظهار کرد: فلسفه وجودی قاضی در جامعه و هدف اصلی قضاوت، اجرای عدالت و احقاق حق است و هدف قوه قضائیه و تمام تلاش‌ها بر این امر ختم می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، امین حسین در جمع رئیس کل و معاونان دادگستری کل استان تهران، اظهار کرد: فلسفه وجودی قاضی در جامعه و هدف اصلی قضاوت، اجرای عدالت و احقاق حق است و هدف قوه قضائیه و تمام تلاش‌ها بر این امر ختم می‌شود که دادگاه‌ها وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی گفت: ما به عنوان ستاد قوه قضاییه باید زمینه قضاوت عادلانه و اجرای عدالت را برای قضات و کارکنانی که در صف قرار دارند یعنی شعب دادسرا و دادگاه فراهم کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه افزود: ما به عنوان معاونت منابع انسانی وظیفه داریم قضات با تقوا، باسواد و با حوصله تربیت کنیم که بتوانند عدالت را اجرا کنند و رضایت مردم را جلب نمایند.

وی اضافه کرد: مطابق دستور ریاست محترم قوه قضاییه به زودی نیروی قضایی مورد نیاز شعب بلاتصدی محاکم عمومی تهران را تامین می‌کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه در پایان گفت: یکی از مشکلات جدی قوه قضائیه کمبود بودجه است و ماموریت‌ها و وظایفی که این دستگاه دارد با این میزان بودجه هیچ تناسبی ندارد و نیاز به بازنگری و اصلاح در برنامه آینده را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + چهار =