کد خبر : 236286
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
-

دولت صنعا سرنوشت عوامل ترور وزیر ورزش را اعلام کرد

دولت صنعا سرنوشت عوامل ترور وزیر ورزش را اعلام کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه المیادین، عبدالخالق العجری، سخنگوی وزارت کشور دولت صنعا اعلام کرد: مجریان ترور حسن زید، وزیر ورزش و جوانان و دبیرکل جنبش الحق یمن نتوانستند از چنگ ما رهایی یابند و در جریان تعقیب‌ و گریز با نیروهای ما درگیر شدند. او اشاره کرد، یکی از عوامل

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه المیادین، عبدالخالق العجری، سخنگوی وزارت کشور دولت صنعا اعلام کرد: مجریان ترور حسن زید، وزیر ورزش و جوانان و دبیرکل جنبش الحق یمن نتوانستند از چنگ ما رهایی یابند و در جریان تعقیب‌ و گریز با نیروهای ما درگیر شدند.

او اشاره کرد، یکی از عوامل اجرای ترور یاسر احمد سعد جابر در جریان درگیری‌ با نیروهای امنیتی زخمی شد که حتی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت جان باخت و فرد دیگر ابراهیم صالح عبدالله الجباء است که در جریان درگیری با نیروهای مسلح کشته شد.

زید روز سه‌شنبه در حمله‌ای مسلحانه در یکی از خیابان‌های صنعا ترور شد.

در این راستا مهدی المشاط رئیس شورای انقلابی یمن از نیروهای امنیتی برای نابودی عوامل قتل وزیر ورزش و جوانان تشکر کرد و گفت: دشمنان کشور باید بدانند که نیروهای امنیتی با مشت آهنین در برابر کسانی که قصد دست درازی به خاک ما را دارند، برخورد می‌کنند.

از سوی دیگر مهدی المشاط خواستار حضور گسترده مردمی در میادین مختلف برای بزرگ داشت مراسم ولادت حضرت محمد (ص) شد تا این پیام را به دشمنان امت اسلام برسانند که ملت یمن ارتباط مستحکمی با نبی اکرم دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 14 =