کد خبر : 236278
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
-

ارتش هر تهدیدی را در هر سطحی بدون درنگ پاسخ می‌دهد

ارتش هر تهدیدی را در هر سطحی بدون درنگ پاسخ می‌دهد

به گزارش قائم آنلاین،  امیر مهدی هادیان در مراسم یادواره شهید خلبان ذبیحی در جویبار  اظهار کرد: شعار محوری همه نیروهای مسلح راه ما راه امام حسین(ع) است. وی با اشاره به اینکه امروز در هجمه عظیم فرهنگی شناسایی و معرفی شخصیت های بزرگ به ویژه شهدای عزیز ابزار مهمی مقابل تهاجم دشمن است، بیان

به گزارش قائم آنلاین،  امیر مهدی هادیان در مراسم یادواره شهید خلبان ذبیحی در جویبار  اظهار کرد: شعار محوری همه نیروهای مسلح راه ما راه امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه امروز در هجمه عظیم فرهنگی شناسایی و معرفی شخصیت های بزرگ به ویژه شهدای عزیز ابزار مهمی مقابل تهاجم دشمن است، بیان کرد: نیروی هوایی ارتش نقش ارزشمندی در سرنوشت و معادلات در جنگ تحمیلی داشته است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح با داشتن نیروهای ولایت‌مدار، مخلص و مومن و با اتکا به توان داخلی و تمامیت ارضی، پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

امیر هادیان با اعلام اینکه ارتش ایران هر تهدیدی را در هر سطحی بدون درنگ پاسخ می‌دهد، گفت: نیروهای مسلح با هدایت‌های رهبری حافظ صلح و تامین امنیت هستند.

وی گفت: جلسات بزرگداشت شهیدان ادامه حرکت جهادی و شهادت است و اگر نام شهیدان تکرار و تجلیل نمی‌شد امروز بسیاری از باورهای ارزشی و گران‌بهای ما فراموش می‌شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز با هجمه وسیع فرهنگی و رویارویی سیاسی – اقتصادی نیاز به شناساندن و الگوهای این‌چنینی به‌عنوان مهم‌ترین ابزار فرهنگی تأثیرگذار و مؤلفه برتری ساز و تعیین‌کننده خواهیم داشت.

این مسئول بابیان اینکه نیروی هوایی ارتش نقش ارزشمندی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشته است اظهار کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با برخورداری کارکنان جان‌برکف و ولایتمدار و همچنین برخورداری از طیف گسترده‌ای از تجهیزات بومی و با اتکا به توان داخلی و سرلوحه قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌عنوان مهم‌ترین و قدرتمندترین مؤلفه‌های ایجاد عمق راهبردی و تأمین امنیت پایدار حافظ استقلال و تمامیت ارضی و پاسداری از آرمان والای انقلاب اسلامی عهده‌دار است.

امیر هادیان تصریح کرد: با ارتقای توان رزم متناسب با تهدیدات و رصد آن‌ها در پاسخگویی به هر تهدید در هر سطحی درنگی نخواهد کرد.

وی بابیان اینکه با برگزاری رزمایش‌ها گوشه‌ای از اقتدار ارتش به نمایش گذاشته می‌شود گفت: اساس برگزاری رزمایش‌ها مقابله با هر نوع تهدید و سناریو تهدید محتمل به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در ادامه راه شهیدان و باهدایت های داهیانه مقام عظمای ولایت پیام‌آور صلح، آرامش و امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا و تهدید بالقوه و بالفعل برای استکبار جهانی به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

امیر هادیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ادامه رسالت انبیا الهی، ادامه بعثت پیامبر، غدیرخم و نهضت عاشورا و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است اظهار کرد: شعار محوری تمام نیروهای مسلح این است که راه ما راه امام حسین(ع) است و دشمن چه با حرف و چه با عمل نمی‌تواند مانع از تلالو این نور الهی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در آغاز این مراسم گفت: امیر سرتیپ خلبان شهید پرویز ذبیحی با وجود رشادت‌های دوران دفاع مقدس تا حدودی گمنام بوده است.

سردار عبدالله ملکی تصریح کرد: مازندران ۲۸ شهید هوانیروز در دوران دفاع مقدس را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: با همکاری مسئولان شهری یادمان این شهید خلبان در جویبار رونمایی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =