کد خبر : 235858
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
-

کرونا در این استان همچنان می تازد

کرونا در این استان همچنان می تازد

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد جمالیان عصر دوشنبه در خصوص آخرین وضعیت استان در مواجهه با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۵۵۲ مورد جدید ابتلاء در ۴۸ ساعت گذشته در استان شناسایی شده است. وی با بیان اینکه از ۵۵۲ مورد جدید

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد جمالیان عصر دوشنبه در خصوص آخرین وضعیت استان در مواجهه با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۵۵۲ مورد جدید ابتلاء در ۴۸ ساعت گذشته در استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از ۵۵۲ مورد جدید در استان ۷۲ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شدند، افزود: این بیماران تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک گفت: ۴۸۰ مورد از بیماران جدید شناسایی شده نیز تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شدند.

جمالیان بیان کرد: متأسفانه در این بازه زمانی ۲۴ مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلاء به این ویروس به ۸۱۷ نفر رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =