کد خبر : 236001
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
-

علمای برجسته بحرین اهانت به رسول اکرم (ص) را محکوم کردند

علمای برجسته بحرین اهانت به رسول اکرم (ص) را محکوم کردند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت العهد، عبدالله الغریفی، محمد صالح الربیعی، محمد صنقور و محمود العالی در بیانیه‌ای مشترک ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم (ص)، تاکید کردند، این اهانت‌های مکرر پایبندی به راه و روش پیامبر اسلام (ص) را افزایش می‌دهد. علمای بحرین در بیانیه مشترک خود خاطرنشان کردند: اهانت‌های

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت العهد، عبدالله الغریفی، محمد صالح الربیعی، محمد صنقور و محمود العالی در بیانیه‌ای مشترک ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم (ص)، تاکید کردند، این اهانت‌های مکرر پایبندی به راه و روش پیامبر اسلام (ص) را افزایش می‌دهد.

علمای بحرین در بیانیه مشترک خود خاطرنشان کردند: اهانت‌های مکرر از سوی مدعیان آزادی و حقوق بشر به مقام والای پیامبرمان نبی رحمت (ص)، به همان مقدار که ما را رنجانده و قلب ما را به درد می‌آورد اما پایبندی ما به آموزه‌ها و هدایت، شیوه و راه پیامبر را افزایش می‌دهد.

علمای بحرین، اهانت‌کنندگان به پیامبر (ص) را «سوءاستفاده کنندگان از شعار تسامح و احترام به ادیان» توصیف و اعلام کردند، این توهین‌های مکرر، راز آنها در خصوص خصومت، کینه و نفرت از اسلام، رهبری و مسلمانان را نشان می‌دهد.

در این بیانیه همچنین آمده است، این توهین‌ها از نظر مردم ساده به نظر می‌رسد و در واقع خارج از چارچوب شعار آزادی و احترام به ادیان است اما واقعیت این است که این اهانت‌ها در چارچوب اهداف افزایش شعارهای حیله‌گرانه انجام می‌شوند؛ بنابراین هدف توهین کنندگان حمایت و تغذیه تروریسم در پشت پرده است تا اخاذی از مسلمانان را افزایش دهند.

علمای بحرین همچنین گفتند، هدف اهانت کنندگان تحریک مسلمانان به این است که در دام تروریسم بیفتند تا آن زمان، به ملت‌ها و جهان این گونه وانمود کنند که مسلمانان و دین آنها حامی تروریسم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =